miercuri, 1 aprilie 2009

Am câştigat! Elena Băsescu renunţă la politică...Păcăleală de 1 Aprilie

Deşi a strâns numărul de semnături necesare depunerii candidaturii la alegerile europarlamentare, fiica preşedintelui spune, într-un interviu acordat televiziunii de net Happyfish.ro, că nu vrea să pună în pericol realegerea tatălui său. Declaraţiile au fost preluate în exclusivitate de cotidianul.ro.
...
“Nu credeam că o sa conteze atât de mult criticile, ostilitatea unora, dar m-au marcat, m-au pus pe gânduri. Mi-am dat seama că am o răspundere uriaşă. Nu e vorba doar de mine, e vorba de tatăl meu, de imaginea lui, de imaginea PDL. M-a durut să văd un interviu în care tata era obligat să mă apere. Când a făcut şi el o mică eroare, cu studiile mele, aţi văzut, a ieşit un scandal imens. Mi-am dat seama că, în loc să îl ajut, îi fac rău. E esenţial pentru România ca Traian Băsescu să fie în continuare preşedinte.”

cu exceptia ultimei propoziţii sunt întru totul de acord cu ce ne spune don'şoara Băsescu. Eu spun ca NOI am câştigat. E prima bătălie nu şi războiul. Consider că am contribuit şi eu cu 0,00000001% în toată această poveste. Urmează Traian Băşescu...scuze Băsescu.

9 comentarii:

Anonim spunea...

E de 1 Aprilie??..sau e pe bune

Stelian Muscalu spunea...

eu sper sa fie pe bune :-))

Doar Libertate spunea...

Si eu sperm, dar mi-e ca tine de ziua de azi, de ziua pacalelii

Doar Libertate spunea...

Sper, scuze

nina spunea...

nu se lasa ea asa usor, e pacaleala 100%

Dili spunea...

Multam de portia de ras ;P

Stelian Muscalu spunea...

nu ... ar fi o dezamagire muuult prea mare

Stelian Muscalu spunea...

dili - si tu crezi tot in povestea cu 1 aprilie?

Dili spunea...

Da, desi respect mult televiziunea cu pricina :D