miercuri, 3 decembrie 2008

Cele mai mari reclame digitale outdoor din regiune au fost aprinse pe fatada Cocor

Sistemul de panouri digitale de reclama ce acopera fatada magazinului Cocor din Bucuresti, unul dintre cele mai spectaculoase astfel de sisteme din Europa, a fost inaugurat oficial luni seara, luand ochii soferilor care treceau in coloana pe bulevardul I.C. Bratianu, trecatorilor si zecilor de invitati adunati intr-un tarc, peste sosea, pentru ceremonia de lansare a Cocor Channel.



Jocul de imagini de pe panourile Cocor Channel, cum este denumita fatada media, au compensat ghinionul lui Dan Barbulescu, presedintele Cocor, in tentativa sa de a da acestei lansari o nota festiva potrivita pentru Ziua Nationala. Lansarea a fost afectata de probleme de sunet, sanctionate cu fluieraturi de gastile care incercuisera tarcul invitatilor si cu priviri pe sub spranceana din partea acestora din urma.

Ceilalti vorbitori, printre care seful IAA Romania, Felix Tataru, au scapat de problemele de sunet si audienta i-a putut intelege. Tataru a amintit ca in urma cu exact un an participa, "putin mai incolo", la inaugurarea unui alt "cel mai mare din Europa" - bradul Millennium din Piata Unirii - si le-a urat celor de la Cocor Channel sa aiba parte, in primul an de functionare, de o portie din cresterea cu 10% a pietei romanesti de publicitate, pe care "noi o estimam pentru 2009".

Cand reclame si materiale promotionale diverse au inceput sa ruleze pe ecrane, unii dintre spectatorii de peste drum au fost nevoiti sa-si caute unghiuri mai bune, pentru a urmari spectacolul fara ca imaginile sa fie brazdate de sutele de cabluri atarnate de stalpi si intre stalpi, sau de sistemele inca inactive de iluminat instalate pe I.C. Bratianu pentru perioada Sarbatorilor.
Mediafatada Cocor Channel imbraca, in prezent, santierul Cocor, programat sa devina, anul viitor, magazin de lux. Fatada cladirii este acoperita de mai multe ecrane formate din celule LED high definition. Potrivit proprietarilor, aceste ecrane au drept scop, intre altele, sa promoveze outdoorul digital ca alternativa pentru reclamele "prafuite ce impanzesc Bucurestiul".

In Cocor Channel compania a investit 4 milioane de euro, suma pe care, in vara, reprezentantii Cocor spuneau in presa ca ar urma sa o recupereze in patru ani, prin atragerea de publicitate de circa 1 milion de euro pe an.

Niciun comentariu: