vineri, 12 decembrie 2008

Metrou pe jumatate

... eu unul daca as avea posibilitatea as vota sa organizam cate o campanie electorala cel putin o data pe an. nu va grabiti sa trageti concluzii pripite, desi aparentele indica faptul ca am luat-o razna sunt convins ca stiti deja... aparentele inseala. Ce am castigat eu, si nu numai eu, dupa aceasta campanie electorala... am castigat inaugurarea unei statii de metrou chiar in fata blocului. Vedeti de ce spun ca mi-ar placea sa avem mai des astfel de actiuni. Si mai am un argument. E drept inaugurarea s-a facut in mare graba... doar trebuia bifata pe lista realizarilor, desi ministrul transporturilor pe numele lui Orban Ludovic s-a grabit sa taie o panglica intreaga... inaugurarea s-a facut doar pe jumatate. Adica avem 2 linii asa cum suntem obisnuiti in statile normale de metrou dar trenurile circula numai pe un sens, avem vreo 4 scari rulante din care functioneaza doar 2 si avem 2 iesiri din gaura de metrou care sunt acoperite doar pe jumatate. Au lucrat muncitorii cat au lucrat ... dar odata taiata panglica ce rost mai era sa depuna eforturi suplimentare sa termine ce au inceput. Asa ca eu astept urmatoarea campanie in care sa se bifeze si celalalt sens de mers, sa dea drumul la scarile rulante si evident sa construiasca acoperisul despre care va povesteam ... cand te gandesti ca mai am de asteptat 4 ani.

Niciun comentariu: