miercuri, 24 decembrie 2008

Astăzi în supermarketul Ethos




... intru sa cumpăr o pâine şi ceva smântână, ma aşez liniştit la coadă şi am senzaţia că trăiesc un deja vu (se întâmplă foarte des să aud astfel de discuţii la Ethos). discuţie casier client, în faţa mea
- 23 de lei vă rog
- păi cum domne e la promoţie cafeaua asta la 15 lei, daia am şi luat-o
- unde domne
- păi uite chiar aici sub nasul dvs
(promoţia era chiar lângă casa de marcat)
- staţi un pic să chem pe cineva
vine un puşti... ceva şef de magazin cred
- da care e problema
- păi uite domne aicea promoţia iar la casă am alt preţ
se uită tinerelul la preţul de la casă, la asfişul mare de promoţie şi ia o decizie instant. în mare graba rupe afişul, îl mototoleşte şi-l aruncă la coş... eu am belit nişte ochi cam aşa

... după care m-am liniştit, a venit replica şefului de magazin
- GATA, nu mai e promoţie

3 comentarii:

Anonim spunea...

dar astia sunt cunoscuti pentru precturile diferite intre raft si casa

Anonim spunea...

maaamaaaaa,
da' de ce ai ochii asa mari bunicuto?
In alte magazine n'ai patit-o?

Stelian Muscalu spunea...

din pacate in toate magazinele mari se intampla faze de genul asta... dar parca nu asa pe fata