luni, 15 decembrie 2008

Vaca nebuna si porcul cu dioxina

... stiu ca personajele din titlu seamana izbitor cu cei care tocmai au semnat pactul pentru Romania, dar v-am mai spus sa nu va mai luati dupa aparente. gata cu politica.
am sa va scriu acum despre o discutie la care am asistat in drum spre casa... in metrou.
EA, o doamna bine, chiar prea bine... vreo 90-100kg, el la fel desi daca stau bine sa ma gandesc era trecut de 100 de kg. El vrea sa coboare, ea s*a postat fix in fata usii. el nervos din cale afara... o impinge usor, vazand ca nu se clinteste din usa se rasteste la ea cu apelativul VACO. ma tin de bara, ma uit la ei... si ma gandesc ...de ce vaca. In fond acest animal bland, ne da lichidul fara de care eu nu as putea sa traiesc, laptele, carnea din care stim cu totii ce salata delicioasa sau ce supa gustoasa putem face, pana si pielea ajunge pe umerele doamneleor sub forma de poseta sau la picioarele lor ca incalatri... asadar un animal de toata isprava, si atunci de ce vaca?
si discutia nu se opreste aici. ea ca sa nu se lase mai prejos se grabeste sa strige catre el - PORCULE. iar cad pe ganduri, transpir, ma deschid la haina ... intre timp ma gandesc - de ce porc?. porcul un animal atat de gustos, e drept consumat in cantitati mari poate provoca greata, nu la fel de mare ca cea din politica... dar exista un oarecare risc, apoi ma gandesc la soriciul lui minunat imediat dupa ce a fost parlit(da imi era foame)... chiar si din copitele lui facem o piftie de-ti sta mintea-n loc... si atunci de ce porcule?
Eu am o idee daca tot vor oamenii de genul asta sa-si adreseze apelative ca cele de mai sus mai bine spun si ei... Vaca nebuna, sau porcule cu dioxina... si atunci se rezolva problema :-)). Atentie se inchid usile... urmeaza statia nicolae grigorescu cu peronul pe partea dreapta.

Niciun comentariu: