duminică, 7 iunie 2009

Un puşcăriaş, un instabil psihic şi o piţipoancă - naţionala României în UE

Fraţilor stau inmarmurit la tv. Şi realizez cine ne va reprezenta în parlamentul european. O avem pe piţipoanca de Dorobanţi care nu ştie pe ce lume se află când iese de la Bambu, îl avem pe Becali care din puşcărie şi se duce direct în PE şi pe Vadim care Dumnezeu să ma ierte... omul e dus rău de tot. Eu cred că în ritmul ăsta exista doar două variante. Una, ori gaşca celor 3 o sa reuşească să saboteze şi ulterior să arunce în aer toată Uniunea Europeană, şi al doilea scenariu... în care într-un an de zile România va fi exclusă din acest club exclusivist. Nu este admisibil să se întâmple aşa. Hai sa le vedem cartea de vizita. Cuplu Vadim- Becali


şi piţipoanca de Dorobanţi



de data asta a fost plină de succesuri. oameni buni imi este rusine. si nu spun asta doar ca sa scriu ceva pe blog... pur si simplu imi este rusine ca tara noastra trimite in PE aceste specimene cu grave probleme la mansardă.

13 comentarii:

Sanda spunea...

Fratilor, exit poll-ul zice ca Eba are 3.4% din voturi si a votat 21% din populatia cu drept de vot. Ma uitai pe net si am facut o socoteala ca asta inseamna aproape 121.000 de persoane de peste 18 ani (sursa Eurostat, 2006).
Adica avem atata lume oarba?

Pe de alta parte a trecut pragul si tandemul extremist...

La ce sa te astepti de la o tara care se uita cu sufletul la gura la Nora pt mama!

Stelian Muscalu spunea...

sanda - eu unul sunt terminat. ma uit pe A3, vad 4-5 oameni cu capul pe umeri si am senzatia ca pe langa ei mai sunt doar cateva sute ... si atat. sunt inmarmurit. vreau sa fac ceva in sensul asta... desi de multe ori am senzatia ca alerg in apa. oricum pacat

Misu spunea...

Eu zic ca fata are potential. Ma bucur foarte mult pentru ea.

Ca a mai facut cateva balbe - orice tanar le-ar face, nu mai fiti asa critici...

nina spunea...

Stelian- atata timp cat nu vor avea pe cine vota, oamenii nu vor mai merge la vot.
Exemplu: Desi m-am laudat ca eu ma duc, ca nu fac eu din astea cu refzul de a merge la vot, am facut saptamana trecuta o trecere in revista a realizarilor fiecarui canditat si m-am trezit ca nu am pur si simplu cu cine sa votez.

Stelian Muscalu spunea...

wtf... potential? wauuu. pai mai mishule de unde ai tras tu concluzia asta? ai vazut-o cumva in bamboo? caci din ceea ce vad la tv... concluzia este ca are potential sa ne faca si sa se faca de ras de cate ori deschide gura. imi amintesc de primele aparitii ale lui razvan ungureanu la tv... atunci mi-am spus: baiatul asta are potential... si timpul a demonstrat acest lucru... insa despre domnisoara in cauza scuza-ma dar nu poti spune asa ceva. isi invata discursurile ca pe niste poezii fara sa inteleaga ce spune, vorbeste in dodii si pe deasupra si incorect gramatical... unde este potentialul?

Stelian Muscalu spunea...

nina - exact asta a fost si sentimentul meu. de cand am implinit 18 ani am fost mereu la vot. am un simt civic bine dezvoltat. insa acum pur si simplu am realizat ca nu am pur si simplu pe cine sa votez... nu mai era valabila nici macar povestea cu sa alegem din 2 rele... fiindca in cazul europarlamentarelor ar fi trebuit sa alegem intre 2, 3 dezastre... asa ca am refuzat sa votez

malina spunea...

bun. soc. nu are cum. efectiv nu are cum. e o farsa politica

Anonim spunea...

Asta ne reprezinta!!

Mishu spunea...

O apreciez pentru ca are varsta mea si a ajuns unde a ajuns. Crezi ca tu ai reusi mai bine sa tii un discurs cand exista atata presiune pe tine la varsta pe care o ai? Cred ca tinerii din ziua de azi au in ea un model demn de urmat ...

Da are nevoie de experienta, dar are in spate un mentor bun (tatal sau) un om puternic care a facut multe bune pentru Romania.

Stelian Muscalu spunea...

mishule tu din ce tara postezi raspunsurile astea? ca sunt convins ca nu din RO atat timp cat spui ca tatal ei a facut numai lucruri bune. Dar chiar si asa plecand de la premisa ca ne scrii de undeva din Congo, traind cu impresia ca marinarul, in afara de betii crunte si idile sexulale pe dealul cotrocenilor face si ceva pt tara, de ce crezi tu ca asta mica ar fi un exemplu pentru tinerii din Ro? nu stie sa vorbeasca, sunt absolut convins ca nici sa scrie, nu este coerenta... adica este proasta pe intelesul tuturor. Si revin la Mihai Razvan Ungureanu, sau la Paleologu jr (pe care politic il antipatizez, sau la multi altii... aia sunt un exemplu... pot fi trecuti la rubrica asa DA... in timp ce rubrica asa NU ar fi umpluta de EBE... te asteptam in Ro ca sa te convingi

malina spunea...

lol, mishu :))
pariez ca m-as descurca mult mai bine decat ea :))

Sanda spunea...

Tocmai am vazut asta
Eba a fost stampilata de 204.280 ori.

Sunt tare curioasa sa aflu profilul celor care au votat-o!

Stelian Muscalu spunea...

sanda - nu ar avea nicio relevanta... eu nu stiu daca in afara de masa si tacsu a mai votat-o cinva fiindca asa a crezut de cuvinta. restul voturilor au fost puse pe tava de PDL asta este deja foarte clar... nu exista un profil al alegatorului fiindca ea nu are un alegator. simplu