joi, 11 iunie 2009

DUPĂ FURTUNĂ

...a urmat asta



parca ar fi fost imagini dintr-un film SF

11 comentarii:

Darael spunea...

ET, nici cand e furtuna nu lasi aparatul jos :) ?

Dili spunea...

Auu ce ma oftic rrrau, asa am regretat ca nu am avut aparatul la mine, eram pe drumuri dar se vedea o gaura maaare galllllbena inconjurata de un inel de nori negri si in spate spre vest (de unde inainte parea la vine prapadul) - cerul albastru senin! Si copiii erau fascinati de culorile cerului. Doar ca la noi nu a fost furtuna, doar putin vant...

Anonim spunea...

ce cromatica...pe la noi doar in zori a ajuns furtuna

Anonim spunea...

da, da, da si eu am surprins niste nori care parca ard, datorita soareluli din spate

Stelian Muscalu spunea...

dara - am vazut norii astia...erau atat de interesanti incat mi-am spus sa impart imaginile cu voi

dili - eu am tot timpul aparatul la mine... indiferent unde ma duc

april - tu de unde esti?

joker - exact

Anonim spunea...

pai nascuta morosanca, adoptata bistriteanca :))
...si eu am aparatul in poseta mereu, trage la greutate dar se merita...

Stelian Muscalu spunea...

april - faine zonele in care traiesti tu... nu-ti spun de aparatul meu care cred ca sare de kilogram :-)

Georgi spunea...

super interesante!

Stelian Muscalu spunea...

georgi - multam

organu spunea...

cand am privit pe fereasta am ramas .....
http://flashisfun.xhost.ro/clouds.jpg
rabdare se incarca mai greu

Stelian Muscalu spunea...

organu - la fel am ramas si eu :-). mishto fotografia