joi, 18 iunie 2009

Dan PURIC - Toţi cinci


Am avut privilegiul aseara sa primesc o invitatie de la un om deosebit la un spectacol absolut remercabil. "Toti 5" marca Dan Puric. Dupa ce am escaladat podurile, podetele, damburile si gropile de pe Lipscani am ajuns intr-un final glorios la sala teatrului Rapsodia. Pe un spatiu extrem de ingust, pe un ponton de lemn care gemea sub greutatea picioarelor noastre mai multi oameni asteptau. Tineri si frumosi. Sunt acei oameni pe care nu o sa-i vedeti niciodata la un concert Guta. Dar nu ei sunt tema postului meu. Ci spectacolul regizat de cel care-si pune amprenta tot mai tare in constiinta culturala a romanilor - Dan Puric. A reusit, asa cum spuneam si la inceput, sa monteze o poveste exceptionala. Toat spectacolul a fost format din mici tablouri de pantomimă care purtau, poveşti „spuse“ simplu, curat şi frumos în gesturi şi în paşi de dans, puternic spiritualizate şi „angajate“, mărturisiri de credinţă şi declaraţii antirăzboi şi antidemagogie politică. La sfarsit am aplaudat pana am simtit ca ma dor mainile... si am continuat sa o fac, nu am fost singurul. Tot publicul a aplaudat cu putere minute în şir. Va recomand acest spectacol cu tot sufletul. Rupeti-va 1 ora din viata... merita.

7 comentarii:

Georgi spunea...

imi pare rau ca nu pot merge sa vad acest spectacol. am mare respect pt dan puric atat ca artist cat si ca om! sunt convinsa ca e un spectacol deosebit.

Stelian Muscalu spunea...

georgi - exceptional...

Anonim spunea...

ia sa vedem dom'le ce ne recomanzi :D

stelian spunea...

joker - e un spectacol care merita... inainte sau dupa filmul 6D :-)

Coana Zoitzica spunea...

adica ai ajuns pe lipscani si nu ai trecut pe la noi?
tztz...

Stelian Muscalu spunea...

am ajuns la 7 si am iesit pe la 21...cred destul de tarziu pentru intalnirea cu voi... am sesizat insa ca anuntul destinat blogerilor... ma straduiesc sa ajung si eu saptamana viitoare

anonimu'anonimimilor spunea...

Da-ne o invitatie si promit sa-mi rup o ora in peste 70de min