joi, 4 iunie 2009

EBA - DIN PUŢUL GÂNDIRII


La Cluj: “Sunt acea veriga vulnerabila pe care o are tatal meu, dar imi doresc ca dupa aceasta candidatura sa nu mai fiu neaparat acea veriga. Dar probabil ca o sa raman foarte mult timp de acum inainte, atata timp cat o sa fiu in politica. Dar poate ca n-o sa ma mai faca lumea agramata si toanta, toanta EBA, cum am vazut in foarte multe ziare".

fratilor incoerenta asta arata ca fatuca are, si nu vreau sa fiu rau, un retard. Deci, ca sa traducem, ea vrea dar nu poate. Acum stau si ma gandesc daca nu cumva a fost facuta la bautura... ipoteza deloc de neglijat cunoscandu-i tatal. Parca incepe sa mi se faca mila de ea.

11 comentarii:

Dili spunea...

O Doamne... nu-mi vine-n deshte alt comentariu decat WTF???!!!

Darael spunea...

Ma uit cum scrieti (voi, ziaristii) despre ea, cum o invitati prin studiouri, cum alergati sa ii luati interviuri.

Nu tu om bun, dar colegii tai asta fac in fiecare zi. Ar face orice pentru audienta, pentru ca "celalalt" sa nu face ceva in plus prin care sa iasa in evidenta.

Dar este doar o joaca aceasta atitudine; precum copiii care isi rup coaja de la buba pentru ca sa scape de ea, neintelegand ca asa se vindeca mai greu.

EBA nu exista fara voi !!!

Ca sa scapi de ea, sa nu te mai deranjeze, nu trebuie decat sa dai "ignore" cand auzi ceva de ea. Nici nu e asa de greu, ce spui ?

Anonim spunea...

Ai vazut ca i-a luat papagali mamei ei? ... cica sa aiba cu cine sa vorbeasca in lipsa ei si a lu' Base

Anonim spunea...

mey Steliene, tie-ti cam place fatuca asta ca prea e in gandurile tale...:))

Stelian Muscalu spunea...

dili - cel mai potrivit comentariu

dara - nu stiu daca am sa o pot ignora. prostia ma fascineaza cand o vad la minunatii nostri candidati. tu-mi propui sa nu mai dau nicio perla EBA-esciana? greu, tare greu

joker - acum sunt 4 papagali in familie

april - sunt topit :-))))

sabina spunea...

un omule,da' stiu ca faci campanie anti-EBA,nu gluma!:))
ia zi,cu cat te plateste mogul pentru asta?:))))

Stelian Muscalu spunea...

sabina - nu are mogulul bani sa-mi plateasca mie o astfel de campanie

sabina spunea...

si ca veni vorba de plati,vorbeam aseara...cata reclama facem toti pentru RS,si tu nici macar o bere n-ai binevoit sa bei cu noi...:P

Stelian Muscalu spunea...

sabina - nici nu-ti imaginezi ce sete imi era... dar am plecat de la job pe la 22:30 :-( asta-i democratia...unii la munca altii la bere

nina spunea...

hai sa nu ti se faca mila de ea decat luni dupa alegeri. Vrei?

Stelian Muscalu spunea...

nina - batem palma