vineri, 12 iunie 2009

ADIO DEPECHE MODE SAU ŢEAPA DEPECHE MODE

Depeche Mode nu mai vine la Bucureşti. Trupa nu a reuşit să reprogrameze niciunul dintre cele opt concerte, anulate din cauza spitalizării solistului Dave Gahan, pe 12 mai. ***Gahan a suferit un atac de gastro-enterită, chiar înainte de a urca pe scenă, în concertul de la Atena. Analizele amănunţite au arătat o tumoră la nivelul vezicii urinare, care a fost extirpată chirurgical, însă medicii i-au recomandat o pauză de recuperare. Fanii care îşi cumpăraseră bilete pentru spectacolul Depeche Mode de la Bucureşti, din 16 mai, îşi pot recupera banii sau le pot preschimba cu bilete la B'ESTFEST, la tarife speciale...

acum stau şi mă întreb ce înseamnă tarife speciale. BTW va amintiţi ca spuneam la momentul anulări concertului că acesta nu se va mai ţine? :-)

8 comentarii:

sabina spunea...

bre,zau daca matale nu esti nodtradamus!!!:))

Stelian Muscalu spunea...

ma bucur ca au ajuns sa o spuna altii :-))

sabina spunea...

pai nu ne-ai zis tu ca putem sa-ti spunem nostradamus?m-am conformat:))

Stelian Muscalu spunea...

pai da mai sabina... dar nu oricum... ci doar justificat

Coana Zoitzica spunea...

amu nu stiu daca sa iti spunem nostradamus sau "gura pocita" :)))
hai ca raman la nostradamus... poate ne mai dai si vesti bune totusi :))

Stelian Muscalu spunea...

LMS - la cum stau lucrurile in tara asta ... putin probabil... s-ar putea sa te intorci la gura pocita :-))

nina spunea...

Eu ma oftic ca nu mai vin. Mie imi place Depeche. Ati vazut videoclipul de la PEACE?

Stelian Muscalu spunea...

nina - l-am vazut... nu-mi spune nimic nici clipul nici melodia... dar eu stiu ca sunt cel mai mare carcotas