marți, 16 iunie 2009

DEPECHE MODE şi revenirea la Bucureşti

Dave Gahan, Martin Gore şi Andy Fletcher - cei trei membri ai trupei Depeche Mode - îşi exprimă regretul cu privire la anularea unor concerte ce trebuia susţinute în mai multe oraşe din Europa, printre care şi Bucureşti, subliniind că vor face o prioritate din revenirea în aceste locuri.
"Înţelegem dezamăgirea şi frustrarea pe care le simţiţi în urma anulării acestor concerte - şi noi suntem dezamăgiţi", au declarat cei trei membrii Depeche Mode, într-un mesaj postat pe site-ul oficial al trupei.
"După succesul pe care l-am înregistrat în Europa de Est şi de Sud cu show-urile susţinute în 2006, am fost foarte entuziamaţi la ideea de a reveni în unele dintre oraşele noastre favorite şi de a ne întâlni cu fani devotaţi în locuri în care nu am mai cântat niciodată. Însă odată ce ne-am dat seama că nu vom putea cânta în zilele stabilite iniţial, am început să căutăm, împreună cu managerul şi agentul nostru, variante de reprogramare. Întârzierea cu care aţi primit informaţiile în această ultimă perioadă fost provocată de dorinţa noastră de a verifica toate posibilităţile, dar şi de dificultăţile logistice implicate de reprogramarea concertelor într-un turneu de aceste dimensiuni. La acestea s-a adăugat şi faptul că majoritatea concertelor pe care a trebuit să le anulăm urmau să se desfăşoare pe stadioane, ceea ce însemna că puteau fi reprogramate doar pe durata verii. Însă, aşa cum mulţi dintre voi ştiţi, noi aveam deja programate concerte în America de Nord şi de Sud, după turneul european, aşa că programul nostru este deja foarte încărcat. Din păcate, în cele din urmă, nu am reuşit să reprogramăm decât show-urile pe care urma să le susţinem în locaţii indoor, pentru că am reuşit să le amânăm pentru segmentul din iarnă al turneului nostru european. Cu toate că nu am reuşit să reprogramăm concertele noastre din Atena, Istanbul, Bucureşti, Sofia, Belgrad, Varşovia, Riga şi Vilnius, revenirea în aceste oraşe va fi o prioritate în viitorul apropiat", spun membrii Depeche Mode.


eu nu cred ca o sa-i vedem pre curând pe plaiurile mioritice

7 comentarii:

Anonim spunea...

iarăşi cobeşti? :))

Stelian Muscalu spunea...

bine mai nu mai spun nik :-(

adimanu spunea...

o sa vina DM la bucuresti in viitorul apropiat cind o avea boc 1,85 m inaltime

Stelian Muscalu spunea...

o pernuta, ceva tocuri... si uite asa apar si DP la Buc

Anonim spunea...

@ Un Om

La Boc...ca daca il mai avem mult pe pitic prin preajma o sa se cheme Bocuresti capitala noastra

Stelian Muscalu spunea...

joker - super tare asta cu BOCuresti

malina spunea...

la noi ca la nimeni...