duminică, 7 iunie 2009

EBA - prostia demonstrată prin teoria reducerii la absurd

plecam de la ideea că EBA este inteligenta. da stiu ca este o absurditate... dar exact asta este teoria. facem abstractie de tot ce s-a intamplat pana acum si incepem sa comparam declaratiile liderilor politici luate la cald

Norica Nicolai: Am votat pentru o nouă direcţie a României

Antonescu: Am votat pentru începutul unei noi epoci a politicii româneşti

Geoană: Rezultatul europarlamentarelor nu va influenţa ecuaţia politică a coaliţiei

Boc spune că a votat pentru partid, pentru România şi pentru Europa

Marko Bela a votat "pentru o Europă care să impună drepturile minorităţilor"

Băsescu: Am votat exact pentru motivul pentru care i-am rugat şi pe români să meargă la urne

si acum fata lu' tata

Elena Băsescu: Am votat pentru mine - ce pana ei (aici as fi vrut sa scriu altceva dar mi-ar sari sotia in cap) ea nu voteaza pentru un viitor european, ea nu voteaza pentru stabilitate, ea nu voteaza pentru proiecte, ea nu voteaza pentru solidaritate, ea nu voteaza pentru mai stiu eu ce... ea voteaza pentru ea. Pe langa faptul ca in ziua alegerilor campania electorala este interzisa, lege incalcata in acest moment flagrant de pitipoanca de Dorobanti, Elena Băşescu ne-a demonstrat încă o dată, că e proastă. Că nu poate lega două cuvinte la cald. Deşi toată lumea ştia, inclusiv ea, că după ieşirea de la urne va fi intervievată... piţi nu a reuşit să lege nici măcar două cuvinte inteligente.

DIn păcate din cauza limbilor pline de kkt ale majorităţii românilor, din cauza lipsei verticalităţii şi pană la urmă din cauza prostiei crunte in care se bălăcesc unii... acest reprezentant modest al speciei umane... elena băşescu va ajunge să ne reprezinte în spuma politicii europene.

2 comentarii:

Georgi spunea...

pai la ce altceva te asteptai? sincer, chiar sperai altceva?

Stelian Muscalu spunea...

nuuuu... nu am cum sa mai sper ceva... EBA este fara speranta