sâmbătă, 13 iunie 2009

Prostul nu e prost destul până nu e şi fudul


"In 5 ani voi fi presedintele Romaniei, pentru ca, dupa ce voi face eu in PE, nu o sa mai poata contesta nimeni competenta lui Becali. Io sunt Becali, ce pot sa faca ailalti 32 de europarlamentari romani in fata mea? Pai io sunt Becali, n-au ce sa faca astia ca sa fie mai buni ca mine in PE. Ce pot sa faca Stolojan si Severin? Din punct de vedere politic, astia pentru mine sunt gandaci", a afirmat, sambata, proaspatul europarlamentar Gigi Becali.

ce spasit era baiatul asta cand a iesit din puscarie... acum si-a luat-o iar in cap. Astia-s oamenii pe care-i voteaza romanii. Trist

4 comentarii:

Gand_licitat spunea...

amuzanta poza :))
apoi sincer, pe mine tare ma mai amuza nea gigi :)) mi se pare atat de comic in orice vorba pe care o scoate din gura. eu il privesc cu simpatie, nici macar nu ma mai irit la vreun gest sau la vreo vorba spusa de "domnia sa".
am preluat o vorba: atat poate da omul. de ce sa cer mai mult?

in viata, pretentii multe ar trebui sa avem doar de la noi insine, atat. de la restul, n-ar trebui sa cerem decat atat cat poate oferi fiecare. :)

PS: nici "arestul" nu mi s-a parut o treaba "curata". pt mine, toate is jocuri politice. poate ma insel...(sau poate nu!!!)

Stelian Muscalu spunea...

poza spune totul despre personaj. Cat despre puscarie ai dreptate... vorbim despre un joc politic. Sa nu uitam insa cum a facut jiji averea si atunci o sa ne dam seama ca el de fapt merita puscarie pe viata... si nu pt rapire :-)

Ion Radu Zilişteanu spunea...

Mi-am permis să preiau fotografia aici. Super! :)

Ion Radu Zilişteanu spunea...

Am încurcat link-urile :) Corect este aici.