vineri, 13 noiembrie 2009

Radu Moraru are limba catifelată?


se pare ca da... asta daca ar fi sa ne uitam la numarul aparitiilor lui Traian B in cadrul acelei emisiuni. Stiu ca probabil iar am sa fiu criticat fiindca la randul meu critic un coleg de breasla. Insa pe infatuatul Radu M eu nu-l mai consider de mult un coleg de breasla. Un om care umbla cu rahat in barba, motivul il stiti cu totii, nu-l pot considera altfel decat o chestie de care se foloseste presedintele... cui ii spune toilet paper. Eu sincer nu stiu cum se mai poate uita omul asta in ochii telespectatorilor. Ideea nu este ca participa TB la aceste emisiuni... ci modul in care ii sunt adresate intrebarile, ci modul in care TB se autoinvita labe unu TV, dar si modul in care nasu se executa. Este o imagine groteasca. Si iata cum un mogul, George Păunescu patronul B1TV, la fel de securist ca toti ceilalti moguli despre care vb presedintele vostru, este un mogul bun. Concluzia s-a tras de mult, si nu de mine... cine nu este cu Băsescu este impotriva lui. ... dar limba, cum este limba?

8 comentarii:

Adi spunea...

Cel mai gretos pesrsonaj din media

O sursa spunea...

Radu Moraru e viitorul purtator de cuvant de la Cotroceni daca iesie Basescu

Anonim spunea...

Don' Stelică dacă am înţeles eu bine matale lucrezi la Antene, şi de aceea eşti antiBăsescu şi proPSD.
Eu nefiid nici ţigan şi nici tâmpit, ţin cu cine trebuie ...
Eu nu sunt sinucigaş ca să încurajez cocălarismul ăsta care deja a infectat toată societatea românească.
Cine e slab de minte, nu are decât să-i pupe in (...) pe acesti pitecantropi. Noi suntem mai evoluaţi cu câteva milioane de ani ca ei.
Asta este ...

Stelian Muscalu spunea...

auzi PD-Listule, eu nu tin nici cu PSD-UL nici cu PD-Lul, nici cu PNL-ul fiindca toti sunt o apa si-un pamant asa cam ca tine. cat despre evolutia ta, cel putin mintala... da-mi voie sa am mari dubi...cred ca ai gresit sensul... vorbim de o involutie... te comporti ca un primat, nu cred ca stii ce-i ala... dar nici nu are prea mare importanta. Important este ca ai mai bagat acolo 2 lei in buzunar si pe comentariul asta

Anonim spunea...

UN OM spunea...
"
auzi PD-Listule, eu nu tin nici cu PSD-UL nici cu PD-Lul, nici cu PNL-ul fiindca toti sunt o apa si-un pamant asa cam ca tine. cat despre evolutia ta, cel putin mintala... da-mi voie sa am mari dubi...cred ca ai gresit sensul... vorbim de o involutie... te comporti ca un primat, nu cred ca stii ce-i ala... dar nici nu are prea mare importanta. Important este ca ai mai bagat acolo 2 lei in buzunar si pe comentariul asta
"
17 noiembrie 2009 09:00

:))
Păi dacă nu erai în P.C. te mai ţineau ăia la Antene ?
Muscălău, tu poţi face parte din orice partid, că şi aşa nu reuşeşti sa le distingi identitatea ...
Este posibil ca în cazul tău să fie cazul unei familii de 'homo sapiens' care a involuat spre 'uomo antenis' ...
Să înţeleg că vrei 2 lei ca să ce ? Ca să comentezi pozitiv PD-L ? Păi nu eşti bun de aşa ceva. Tu nu eşti în stare să scrii niste articole mai de doamne ajută,... Oricum, stai liniştit că nu eşti singurul ...
Cum scriam undeva, meseria de ziarist e grea ... Dacă România are 5 (cinci) ZIARIŞTI, e mult spus, dar am avansat şi eu un număr ...

;)

Stelian Muscalu spunea...

tu nu reusesti sa faci deosebirea intre un jurnalist si un ziarist ce pretentii pot avea ca sa intelegi breasla. cat despre bani stai linistit... eu am coloana vertebrala, si scriu doar ce gandesc, nu sunt ca Nutica voastra care intra in direct la radio sa se laude... vai mama voastra

Adrian spunea...

Interesant schimbul de replici. Dar steliane cred ca le acorzi deja prea mult spatiu PD-leilor astia care nu stiu, ca si sefii lor, decat sa invenineze. Baga-i in pizda mamii lor ca doar atata merita si vezi-ti de treburile tale

Anonim spunea...

UN OM spunea...
"
tu nu reusesti sa faci deosebirea intre un jurnalist si un ziarist ce pretentii pot avea ca sa intelegi breasla.[...]
"
17 noiembrie 2009 12:18

Adrian spunea...
"
Interesant schimbul de replici. Dar steliane cred ca le acorzi deja prea mult spatiu PD-leilor astia care nu stiu, ca si sefii lor, decat sa invenineze. Baga-i in pizda mamii lor ca doar atata merita si vezi-ti de treburile tale
"
17 noiembrie 2009 12:21

Maestre Muscălău, beleşte ochii că altfel vei belii altceva ...
Şi nu e corect 'cocalari' ci 'cocălari' cu 'ă'
Adiţă tată, tu deja eşti dus. Tu veşnic o vei lua-o în mână. Tu-i votezi şi tot tu vei trage ponoasele. Cunosc specimene ca tine: tu eşti prostu' de la berărie, eşti muhaiaua de la serviciu, eşti labagiul cartierului ... Tu esti PSD-ist ...