vineri, 27 noiembrie 2009

Cele mai bune bancuri

Cel mai bun banc din lume:

La o partida de vanatoare, un barbat elegant din Stockholm impusca o rata. Pasarea cade insa in ograda unui fermier, care sustine ca vanatul ii apartine.

– E pasarea mea, insista oraseanul.

Fermierul sugereaza sa fie transata disputa in stil vechi, cu un "sut neaos":

– Eu iti trag un sut cat pot de tare in boase, apoi tu faci la fel cu mine. Cine urla mai putin ia pasarea.

Barbatul e de acord. Fermierul ii trage un sut strasnic in partile sensibile. Cand isi revine, oraseanul sopteste cu greu:

– Bine. Acum e randul meu.

– Lasa, zice taranul. Poti sa pastrezi rata.

Trimis de Jorgen Jonssen, Suedia

Cel mai bun banc din Romania:

Un sofer gonea cu 150 km/ora. Vede girofarul unei masini de politie in oglinda si accelereaza. Dupa o vreme, vede ca nu poate scapa de politist si trage pe dreapta. Politistul ii spune:

– Am avut o zi groaznica si vreau sa ajung acasa. Dar mi-a placut urmarirea. Asa ca zi-mi o scuza buna si te las sa pleci.

– Acum trei saptamani, nevasta-mea a fugit cu un politist, zice soferul. Cand te-am vazut in spate, am crezut ca vrei sa mi-o aduci inapoi.

3 comentarii:

Dili spunea...

.. si sotioara ta iti citeste blogul? :-)

Darael spunea...

Ti-no-ni-nooooo... ;;)

Stelian Muscalu spunea...

dili - ... nu in mod frecvent... cred ca de data asta am scapat :-))

dara - tu esti cu salvarea crezand ca mi-a citit sotia blogul? :-))