joi, 1 octombrie 2009

Atitudine nesimtita a dezvoltatorilor fata de clienti. Balonul imobiliar s-a spart nu si nesimtirea dezvoltatorilor 2

exista o lege in tara asta (dar pe cine intereseaza) care spune ca orice comerciant este obligat sa puna la dispozitia clientului un draft al contractul care urmeaza a fi semnat. o sa-mi spuneti ca si Base a promulgat legea cresterii salariale pt profesori si nu s-a intamplat nimic... adica nicio crestere :-)). revenind insa la problema contractelor de mai bine de 1 luna de zile ma tot chinui sa obtin si eu documentele pe care probabil le voi semna intr-o buna zi. ei asta este cu adevarat o misiune imposibila. Stateam si ma intrebam... mai fratilor daca nu ai nimic de ascuns asa-i ca nu aveai de ce sa ti aceste documente la TOP SECRET? in momendtul in care pregatesti p potlogarie... nu-i asa ca nu vei da acel document ca sa nu-ti pui clientii in cap? logica bunului simt. Haideti sa va arat un schimb de emailuri intre "moi" si dezvoltator.
Mailurile au aparut dupa o intalnire pe care am avut-o cu dezvoltatorul in luna august, intalnire in care ne-a fost promisa (Asociatiei viitorilor proprietari) o modificare a contractului de management pana la inceputul lunii septembrie. Prin urmare a venit luna septembrie si mi-am spus ca este momentul sa vad modificarile. Asa ca la inceputul lunii am trimis urmatorul mesaj:

"Buna ziua,

va scriu in urma discutiilor purtate pe 14 august la sediul Conarg din Pitesti. In cadrul acestora am agreat modificarea actualului contract cu QPM si efectuarea unui studiu care sa contureze pretul corect de administrarea a ansamblului rezidential RDS.
Ne dorim sa stim in ce stadiu se afla noul draft de contract si studiul despre care am vorbit. Am vrea sa ne spuneti exact cand vor ajunge la noi documentele in discutie, mentionand faptul ca am vrea sa vedem acest contract inainte de a fi semnat.

Va multumim "

ce credeti... nu am primit niciun raspuns. daca am apucat sa dau avansul am intrat in categoria prostilor care nu mai merita atentie... asa zic ei. nu-i nimic... incapatanat din fire pe la sfarsitul lunii septembrie am mai trimis un email

"Buna ziua,

revin la aproape 1 luna de la ultimul mesaj pe care l-am scris si la care, din pacate, nu am primit inca niciun raspuns ... şi la aproape 2 luni de la ultima discutie pe care am purtat-o pe marginea contractului de administrare. Va scriu cu scopul de a pune capat tuturor speculatiilor care au vizat, in ultima perioada, contractul de mamagement. In acest context va solicit, respectuos, un draft contractului cu QPM.
In speranta unei bune colaborari si pe viitor astept un raspuns din partea dvs

Cu respect
Stelian MUSCALU"

ei dar ce credeti ca i-am impresionat? nuuuu. asa ca am luat decizia ieri sa mai trimit un email in atentia patronului, a directorului general si a directorului de marketing... poate macar unul dintre ei se indura sa dea un raspuns.

"Buna ziua,

revin cu un nou mesaj, (toate indosariate) la aproape 2 luni de la ultima intalnire de la sediul Conarg din Pitesti care a avut ca subiect principal administrarea cartierului Rasarit de Soare. Revin la aproape 1 luna de zile de la ultimul email in care va ceream, respectuos, sa-mi
spuneti in ce stadiu se afla modificarea contractului de management conform discutiilor purtate in luna August. Revin la aproape 1 saptamana de la ultimul mesaj in care va ceream un draft (considerand ca deja exista unul) al contractului de management. Mi se pare absolut inadmisibil ca intr-o perioada economica dificila pentru vanzarile din imobiliare dvs sa alegeti opacitatea in locul comunicarii si transparentei. Mi se pare cel putin discutabila strategia dvs de marketing in conditiile in care tocmai ati pornit constructia unui nou cartier pe care sperati sa-l vindeti. Trecand insa peste toate aceste nelamuriri, va cer insistent si politicos in acelasi timp un draft al contractului de vanzare cumparare cat si un draft al contractului de management. Cu speranta ca veti arata un minim de respect clientului dvs astept un raspuns in urma acestui mesaj.

Va multumesc"

va tin la curent cu raspunsurile pentru aceste mesaje.

Si asa cum v-am obishnuit am sa va arat ce spune lege vis a vis de de acest aspect. este vb de legea 193/2000
art 5(1)- Art. 5. - (1) In cazul contractelor standard preformulate comerciantul are obligatia sa remita, la cerere, oricarei persoane interesate un exemplar din contractul pe care il propune.




PS - acest dezvoltator, pe numele lui Conarg, s-a mai apucat sa construiasca in Politehnica un cartier cu cateva sute de locuinte QUADRA PLACE2 pe numele lui. Ce credeti o sa mai vanda ceva?... poate doar masochistilor

3 comentarii:

Nina spunea...

Asa Stelian, bravos! Sper ca acum urmeaza un mail ceva mai incisiv ca nu-s ei clientii sa te rogi asa frumos de ei. Cu subtilitatea nu vezi ca nu mai tine?

Little Miss Sunset spunea...

ia sa vezi daca-i ameninti cu un reportaj cum se misca :)
testat de mine cu brd-ul..cand am spus ca o sa chem televiziunea, au gasit imediat proceeele :))

Stelian Muscalu spunea...

nina - este incredibil cum poate fi tratat un client care a platit 4 miliarde pe o casa. oamenii astia sunt de o nesimtire greu de imaginat

LMS - probabil ca asta este singura solutie. desi sincer sa fiu am tot evitat-o... din motive deontologice (ca sa folosesc un cuvant la moda)