vineri, 9 octombrie 2009

VEDERE DIN MINUNATUL APARTAMENT

14 comentarii:

Darael spunea...

Pe hala de langa se poate face un parc frumos cu 3 lei investiti in hidroizolatie profesionala.

Dar cine este interesat de asemenea lucruri ?

Traiasca betonul !
Traim intr-o lume de beton, cu orase de beton, ziduri de beton... langa oameni de beton cu inimi de beton asteptand sa fie ingropati in cripte de beton.

Anonim spunea...

O sa vezi toate gagicile care vor face plaja nud pe blocul de vis-a-vis. Norocosule :))

Dili spunea...

... si-ti dai seama cand iese pe balcon in mini vecina din dreapta sus... unde nu mai pui c-o sa devii epert in aprovizionarea megamarketului de jos... are dreptate Darael!

Stelian Muscalu spunea...

dara - betonul e la putere... eu ma gandisem la un teren de fotbal :-)

joker - la asta nu m-am gandit... in cazul asta tre' sa-mi iau si un binoclu :-))

dili - poate ma reprofilez... ma mut la departamentul de aprovizionare

Little Miss Sunset spunea...

roaga-te sa nu cumpere careva alimentara si sa faca niste blocuri acolo...de fapt nu, ca asa o sa te simti ca in italia :)))

Stelian Muscalu spunea...

LMS - ala e Auchanul... destul de greu sa vina cineva sa-i schimbe destinatia

Petrisor spunea...

Frate, unde duce vederea aia că nu-mi dau seama.

Stelian Muscalu spunea...

spre auchan... spre jean steriadi

Petrisor spunea...

Aha, gata, merci, m-am adunat :)

Anonim spunea...

un telescop iti lipseste :)

Darael spunea...

Si un aparat de filmat performant, si 3 rugaciuni catre univers ca vecina de peste drum sa nu suporte perdelele :D

Zambeste. E sambata !

Stelian Muscalu spunea...

:-)))))))))

Nina spunea...

Eu trec mereu pe acolo si ma uit la blocurile alea. Mi se par frumoase bre! Pana si sotul meu (care n-ar sta la bloc nici mort)a zis ca-s misto si era chiar curios cum sunt pe dinauntru.
Sa-l stapaniti sanatosi!

Stelian Muscalu spunea...

nina - va asteptam la noi dupa ce ne mutam ca sa vedeti cum sunt pe dinauntru :-)