luni, 24 august 2009

Muntenegru - o ţară de vis

...Tocmai ne-am intors din Muntenegru. In cateva ore plecam intr-o alta calatorie. Probabil ca ar fi trebuit sa scriu acum despre aceasta destinatie de vis... acum sub influenta acestei calatorii. Insa am condus aproape 20 de ore asa ca sunt frant, sleit de orice putere de a mai scrie...dar multumit de minunata excursie. Am ales cateva fotografii pentru voi. Imediat dupa ce ne vom intoarce si din a doua calatorie am sa povestesc in detaliu ce a insemnat experienta Muntenegru pentru mine si sotia mea. Iata fotografiile









... promit sa revin cu amanunte

5 comentarii:

sabina spunea...

ti-a predat badea stacheta?:))anu' asta cre ca 90% din oamenii pe care-i stiu au fost in concediu in croatia,dubrovnik si muntenegru!
anyway,have fun!lot of fun!:)

Andrea spunea...

Superbe poze! abia astept continuarea. Drum bun pentru maine, Va puszi

Anonim spunea...

hehe..merci de reconfirmare ...urmeaza sa preiau stafeta :)

Anonim spunea...

foarte frumoase imagini....vacanta placuta!

Stelian Muscalu spunea...

sabina - am observat si eu ca a fost un curent turistic indreptat spre fosta Iugoslavie... curent sau nu iesirea asta a fost super misto

joker - bravos natiune. daca ai nevoie de orice info privitoare la traseu sau chiar la MNE te astept cu intrebari

April - multam tare..