joi, 13 august 2009

1 banc pe zi

Merge unul intr-un bar si vede, in spatele tejghelei, un borcan plin ochi cu bancnote de 50.
Evalueaza din ochi suma, care se afla in borcan, si curios, il intreaba pe barman:
- Care-i treaba cu borcanu’ ?
- Pai pe scurt… daca pui o bancnota de 50 si treci 3 teste, toti banii din borcan sunt ai tai.
- Si care sunt cele 3 teste ?
- Regula este sa le afli dupa ce pui bancnota de 50 in borcan.
Ii da omul o bancnota de 50 la barman, barmanul o baga in borcan si ii spune:
- Treaba merge cam asa: prima data trebuie sa bei, dintr-un foc, o sticla intreaga de palinca… apoi sa mergi in spatele barului, in curte, unde avem un pit bull, pe care il doare tare rau o masea, tu, cu mainile goale, trebuie sa i-o scoti. Ultimul test este cu o baba, de 90 de ani, locuieste deasupra barului, niciodata in viata ei nu a avut orgasm, tu trebuie sa o ajuti la capitolul asta.
- Stiu ca am dat bancnota de 50, dar nu fac testele. Trebuie sa fii nebun sa beai o sticla de palinca si apoi sa mai executi si testele urmatoare…
- Este alegera ta, dar banii raman in borcan, zice barmanul.
Dupa ce bea cateva pahare, omul nostru prinde curaj si-l intreaba pe barman:
- Unde dracu-i sticla aia de palinca ?
Barmanul ii da sticla. Omul, cu ambele maini pe ea, o goleste fara sa se strambe, apoi, impiedicandu-se, isi face drum catre curtea din spate, de unde, foarte curand, se aud zgomotele luptei crancene, dupa un timp, se asterne o liniste deplina… si fix cand, restul clientilor si barmanul, credeau ca eroul nostru a murit, el intra pe usa, muscat, zgariat si cu camasa flenduri pe el, se indreapta spre bar si, spre stupefactia asistentei, striga:

- Noooh… acu’ unde-i baba aia pe care o durea maseaua ?

7 comentarii:

Dili spunea...

:-)))))

Ana-Maria spunea...

:))))))))
Fain!

Anonim spunea...

Ce face betia din om....:)

Stelian Muscalu spunea...

d'asta nu-i bine sa "lucrezi" la bautura

adimanu spunea...

Un om intra intr-un bar cu un strut. se aseaja la tejghea si cere barmanului o tarie pt el si ceva mai soft pt strut.dupa ce termina de baut intraba pe barman cit costa.
barmanul ii raspunde:
- 3 lei si 75 de bani
omu nostru baga mina in buzunar si scoate exact 3 lei si 75 de bani, plateste isi ia strutul si pleaca.
A doua zi iar vine omu cu strutu si cere iar de baut. temina de baut si intreaba iar cit costa.
barmanu:
- 7 lei si 38 de bani.
Omul nostru baga mina in buzunar si scoate exact 7 lei si 38 de bani, apoi isi ia strutul si pleaca.
Astfel povestea se intimpla de mai multe ori. Omul scotea din buzunar exact suma care o cerea barmanul, platea si pleca impreuna cu strutul lui.
Intr-o zi barmanul, ros de curiozitate, il intreaba:
- zi-mi si mie, te rog, cum faci ca de fiecare data scoti din buzunar exact suma care ti-o cer?
Omul nostru ii rasp:
- uite cum e povestea. Am prins pestisorul de aur si mi-a zis ca daca ii dau drumul imi indeplineste doua dorinte, iar eu am acceptat.
- si care au fost dorintele? intreaba barmanul
-pai, prima a fost ca pe unde ma duc si vreau sa comand ceva sa am intodeauna in buzunar suma care trebuie sa o platesc.
- genial, spuse barmanul. asa toata viata nu mai ai grija, oriunde te-ai duce o sa ai intodeauna bani sa platesti. Omule ai tot respectul meu. OK,dar cu strutul ce e?
la care omul raspunde:
- Ei, aici intervine a doua dorinta, la care am cam gresit.
- Cum asa? intreba barmanul
- Pai, la a doua dorinta am cerut o pasarica cu picioare lungi si am primit strutul.

Darael spunea...

Saraca baba, nu numai ca nu a avut orgasm toata viata, dar, dupa o asemenea viata cumpatata s-a ales si cu maseaua stricata....

Naspa, naspa de tot.

Stelian Muscalu spunea...

:-)))

ditzule ce faci fratioare