luni, 3 august 2009

GRUPUL DIVERTIS A SEMNAT CU PRO-tv

Dupa sase ani de colaborare cu Antena 1, Grupul Divertis revine, din toamna, la Pro TV, dar fara Monica Anghel, artista care a solicitat o "pauza de gandire". Dupa cateva luni de negocieri cu conducerea postului din Pache Protopopescu, echipa umoristilor condusi de Toni Grecu se muta, cu tot cu scenetele lor celebre si umorul de calitate, duminica seara, la Pro TV.

desi ma repet raman la ideea ca plecarea acestei trupe inseamna o mare pierdere

9 comentarii:

Petrisor spunea...

Pun pariu bcu oricine ca Antena 1, pana la sfarsitul anului, o să cadă din top 3.

Stelian Muscalu spunea...

nu m-as baga la un asemenea pariu vazand ce se intampla aici :-(

Darael spunea...

Am auzit ca Dan Diaconescu vrea sa cumpere antenele..... doar asa se explica logic otv-izarea lor.

Daca mie mi-ar da pe gratis cineva antenele, as cere 100 milioane euro in plus ca sa le preiau.....

Ca lumea sa priceapa, va arat notele mele acordate principalelor tembeliziuni din tara aceasta minunata.

tvr 1 - +5
tvr 2 - +4
protv - +3
antena 1 - +3
antena 2 - +3
antena 3 - -5
national tv - +2
ralitatea - -5
otv (ca tot l-am amintit) - -2
.....
gata ca ma dor degetele de clicarit. Si asa nu prea avem note de trecere.

Nota: Notele sunt date raportate la calitatea emisiunilor si la respectul fata de client.

Darael spunea...

PS> Notarea era 0 - +10 asta ca sa nu banuiti ca + 5 e o nota onorabila.

Stelian Muscalu spunea...

adica antena 3 este cu 3 puncte sub otv?...hmmm, aici as mai cugeta o leaca

Dili spunea...

pot sa arbitrez bataia intre Darael si tine :D? Va dau eu manusile...

On topic: Bine ca totusi Divertisii mai apar pe undeva... nu inteleg insa ce se intampla cu Antenele, sa fie oaresce interese de culise?...

eSorin spunea...

sa fiu sincer nu-mi plac glumele celor de la Divertis din partea mea se pot duce si la Kanal D.
PS.felicitari pentru emisiunea in 01.08.2009 cea cu Identitatile Secrete,o emisune de nota 10+ !

Stelian Muscalu spunea...

sorin - multumim frumos

Anonim spunea...

...pai normal ca este o piedere.Da' lasa ca ridica ratingul Salam,Bursuc, Copilu' de Aur & Co. Halal achizitii