vineri, 5 februarie 2010

PROVOCAREA ROSIE

GEOANA, MITREA, DIACONESCU SAU NASTASE... fiindca restul nu conteaza (am inteles ca mai exista un ilustru anonim care viseaza la functia suprema in PSD).
Eu pariez pe Nastase.
Mitrea a fost razboinic... si-a pus tot partidul in cap, asa cum singur a recunoscut a fost lipsit de tact ieri in cadrul Consiliului Natioanal al PSD.
Diacoescu parea o virgina care a vazut pentru prima data cum se face dragoste... vocea-i tremura asemenea unei "coarde" de harpa, nu are ce sa caute acolo, cu exceptia a 2-3 visatori nu are cine sa-l voteze.
Geaona - la el ar trebui sa spun simplu no comment, sau doar lovit de flama... nu are nicio sansa
Nastase - este omul care a aratat ca are tact, vad o revenire spectaculoasa in varful piramidei social democrate...
voi ce credeti?

3 comentarii:

Darael spunea...

Toti o apa si un pamant. Asta cred.

Ce ma interereaza pe mine e altceva: pentru NOI, aistia care ii platim pe EI, cine se gandeste ? NIMENI.

Asa ca imi permit si EU sa nu ma gandesc la EI... de ce sa-mi pierd timpul degeaba ?

Darael spunea...

Erata: **la NOI, aistia care ii platim pe EI, cine se gandeste ? NIMENI.

Stelian Muscalu spunea...

dara - uita-te in clipul d emai sus :-)