vineri, 26 februarie 2010

Încă unul la apel - Marian Sârbu intră în Guvernul PD-L

Fostul ministru al Muncii Marian Sarbu a hotarat sa paraseasca PSD-ul.Dupa plecarea lui Cristian Diaconescu, a venit randul lui Marian Sarbu sa isi anunte "regretabila despartire" de social-democrati, dupa 16 ani de activitate in cadrul formatiunii."Am avut o discutie foarte calma cu Victor Ponta in care i-am aratat care sunt opiniile mele. Din punctul meu de vedere activitatea mea de la ministerul muncii s-a situat adeseori intr-o contradictie cu viziunea partidului. Situatia este destul de suspicioasa. Eu nu pot sa lucrez intr-un partid care nu ma sustine. Nu pot sa lucrez in conditiile in care mi se cere sa fiu impotriva propriilor mele idei. Avand in vedere lucrul acesta, sunt nevoit sa parasesc acest partid", a declarat Sarbu, care a menitionat ca nu a negociat inca nicio functie in actualul Guvern.

eu pe oamenii aştia care schimba bărcile după bunul plac nu i-aş mai vota nici daca ar candida din partea ecologiştilor. Haideţi să le dăm o lecţie


4 comentarii:

Petrisor spunea...

E foame mare de bani, o functie in PSD nu-l incalzeste financiar pe Marian sarbu. Un fripturist ca si ceilalti trei

Stelian Muscalu spunea...

3? sunt vreo 17 pana acum

petrisor spunea...

Toţi sunt parlamentari?

stelian spunea...

dap