marți, 2 februarie 2010

Cateva fotografii de la Sambata

la cererea vizitatorilor am selectat cateva foto din mini concediul de we

Bucegii vazuti din goana masinii

Foaie verde si-un piper sa traiasca domn sofer
ei am ajuns si pe partie

incercam sa dau din putinul pe care-l cunosc si eu despre sportul austriecilor si prietenilor




cabana la care am stat... cea galbena nu cea rosie :-))



semne de iarna


Principala atractie a vaii Sambetei, este Manastirea Brancoveanu


coloanele Brancovenilor




schiind in nocturna


in final ne-am relaxat la un tenis de masa

5 comentarii:

Dili spunea...

ooooo asta vroiam, super, asta da mini-vacanta! Mai, zi-mi si mie ca-s mica si nu stiu, unde e partie la Sambata? Foarte frumos...... m-ai facut sa suspin dupa asa o iesire...

Stelian Muscalu spunea...

uite aici - http://www.ski-brasov.ro/
la aproximativ 3-4 km

Dili spunea...

wow, habar n-aveam!

Dili spunea...

aa, si stiam eu ca mai vazusem undeva un post referitor la Dragus: http://www.sambata-de-jos.ro/?p=217 - desi imi pare rau ca nu lipseste clasica cratima de la "bine a-ti venit" :PP

Stelian Muscalu spunea...

a da am observat-o si noi :-)))