vineri, 22 ianuarie 2010

NAŢIONAL FM - muzică românească, cât cuprinde



Am descoperit zilele trecute că Naţional FM a început să transmită doar muzică românească. A început este doar un fel de a spune fiindcă în momentul în care am dat un search pe prietenul google am aflat că decizia boardului de a trinsmite doar muzica autohtona a fost luată undeva în luna spetembrie 2009. Eu nu ştiam de povestea asta, însa am fost extrem de încântat să aud câteva ore non stop hit-uri româneşti. Pentru iubitorii genului recomand acest post de radio.

Postul difuzează muzică românească, împărţită pe genuri, astfel:

  • Dimineaţa, până în ora 10.00, este perioada muzicii populare şi a celei lăutăreşti.
  • Între 10.00 şi 17.00, cei care ajung pe frecvenţa postului vor auzi alte genuri de muzică românească – rock, pop etc.
  • După 17.00, revine muzica populară.
  • Noaptea, până la 3.00-4.00, este a muzicii lăutăreşti.

2 comentarii:

neinteresant.ro spunea...

Astept cu mare interes cifrele de audienta ca sa vad daca le merge bine pe nisa asta. Eu le mai dau urechea cateodata...

Stelian Muscalu spunea...

Audienţa Naţional FM pe formatul de până acum (Adult Contemporary) plasează postul în partea de jos a clasamentului. În vară, în mediul urban, postul era ascultat zilnic de 68.000 de persoane, iar în Bucureşti, de 9.000 de oameni. În primăvară, Naţional FM aduna zilnic 10.000 de ascultători în Bucureşti şi 91.000 la nivel urban.