miercuri, 13 ianuarie 2010

IN CE TARA AM AJUNS SA TRAIM

Cantaretul Dan Bittman a declarat, miercuri, ca in functia de consilier al ministrului Finantelor Publice pe probleme privind imaginea institutiei in randul populatiei va face legatura intre "viata reala" si cea a politicienilor, informeaza Mediafax. "Probabil rolul meu va fi ca acest minister sa nu mai fie privit ca un balaur cu sapte capete", a completat Bittman.
"Suna pompos .... Toata lumea vorbeste de o functie de consilier de parca ar fi o functie de ministru. Dar nu cred ca sunt atat de important", a spus Bittman despre noua sa functie.
"Probabil ca domnul Vladescu incearca sa atraga si oameni care traiesc in viata normala, reala si, probabil, rolul meu va fi sa fac legatura intre lumea asta si cea a politicienilor, care au ajuns sa traieasca in alta lume", a declarat cantaretul.


Dan Bitman si Andrei Gheorge... doi novici la cel mai greu minister. Cum mama naibi am ajuns in halul asta. Cand sunt ferm convins ca exista mii de studenti si absolventi poli calificati in domeniu economic sau al comunicarii, oameni care probabil isi cauta un job... numai ca pe ei ii cheama Ionescu, Popescu... si nu Bitman sau Gheorghe. Cred ca ar trebui sa ne fie rusine ca natie ca acceptam astfel de mizerii. In ritmul asta o sa iesim din criza cand ne-om vedea cefele

4 comentarii:

Little Miss Sunset spunea...

care criza?
fix d-asta m-am umplut si eu de nervi azi :)

dorobel spunea...

oh crap! daca nu vine guta pe probleme de securitate la mapn traim degeaba

Dili spunea...

mie mi se pare total paranoid ca i s-a oferit postul intr-un club si asta spune totul :-((( Ce studii economice, ce interviuri, ce zbatere, ce stres. Se reconfirma faptul ca binele la bine trage. Si invers, in cazul nostru al fraierilor.

Stelian Muscalu spunea...

LMS - este inadmisibil ce se intampla

Dorobel - imi este si teama sa-mi imaginez

DILI - al paduchiosilor