marți, 13 mai 2008

SAMBATA 20:05 - Bani reali din afaceri virtuale

Vorbim despre urmatorul reportaj care va fi trimis in eter sambata. De aceasta data la RS, m-am gandit sa abordez un subiect alunecos si asta din cauza ca vorbim despre lucruri nepalpabile... este vorba despre comertul online. Exista tot felul de legedne despre magazinele de pe net. Ca putem incepe o afacere de acest gen cu 500 de dolari, ca exista riscul sa ne pierdem banii daca incercam sa cumparam de la aceste magazine, ca oferta este limitata sau ca nu putem incerca produsele intr-o cabina de proba. Cat este mit si cat este realitate, evidet o sa va arat sambata seara de la 8.05.

In aceasta sambata ma voi juca, cu Stratan. Ea va avea al 2-lea reportaj (nu este neaparat ordinea de intrare pe post ci doar ordinea in care eu le-am abordat). Cosmina a ales sa vorbeasca despre minoritatile sexuale din Romania. Eu insa am o problema vis a vis de acest reportaj, Cosmina nu a abordat decat problema homosexualilor... eu nu am vazut si lesbiene, asta este discriminare curata :-)), dar o sa ma uit cu ceva mai multa atentie sambata poate descopar ceva nou.

4 comentarii:

Anonim spunea...

abia astept

Anonim spunea...

auzi steliane cu arhiva? sau filmasi si tu?

Anonim spunea...

nu brea...de data asta am filmat, nu eu CALEV... si imaginile sunt dementiale.

Anonim spunea...

sa nu ma uiti cu cd-ul ala. merci