marți, 6 mai 2008

Azi la CEC un leu depui...


CEC-ul si-a schimbat parul... dar cu naravul cum ramane? Oare cu cei peste 100 de milioane de euro pe care banca asta batrana, trista si obosita i-a bagat in remodelarea siglei (dar si in alte servicii) , sau cum le place oamenilor de marketing sa spuna in rebranding, CEC-ul va reusi sa atraga atentia? Un cumparator ceva... ca tot se chinuie Guvernul de aproape 10 ani s-o vanda si nimic sau... pe nimic. Dar vorba aia, fata batrana cine s-o mai ia. Eu unul nu mai cred in cenusarese care se transforma, peste noapte, inghitind o sigla noua, in Ilene Cosanzene tocmai bune de cucerit feti frumosi. Dar vorba ceea, domnule Ghetea, pana la urma intentia conteaza. La multi ani si la mai mare... sigla pe palatul din Calea Victoriei.


































Un comentariu:

Anonim spunea...

bine omul CEC-ul ca CEC-ul, cand ne dai ceva detalii despre urmatoarele reportaje?