sâmbătă, 3 mai 2008

primul reportaj


Hmmm, este 11 jumate noaptea, aproape de miezul noptii, stateam si ma gandeam la blogul meu, la blogul emisiunii RS, fiindca sincer sa fiu pentru emisiune am facut acest blog... si ce sa mai lungesc vorba, am deschis calculatorul si am intrat pe blogspot. Am gasit un mesaj de felicitare pentru prima editie a RS, si va jur ca nu l-am scris eu :-)). Anonimule iti multumim, si mesajul tau ne asigura ca nu am fost doar noi si rudele noastre in fata televizorului:-).
Asa cum am promis de aici o sa aflati care vor fi urmatoarele reportaje de la RS ma voi tine de promisiune, asa ca tineti aproape :-).
PS - daca va intrebati ce legatura are poza de mai sus cu mesajul... pai a fost prima emisiune, asa ca trebuia sa se termine cu un foc de artificii :-))))
noapte buna

Un comentariu:

Anonim spunea...

am fost cu ochiul pe voi!!
sa o tineti tot asa, data viitoare sa faci si filmari (ca mi-a zis mandica de arhive...)
estem tare mandri!!!