joi, 1 mai 2008

prima emisiune

Am reusit sa scriu cateva cuvinte sa postez si cateva poze. Acum sa intram in subiect sa vorbim despre noutati. Deci, caci orice fraza inteligenta incepe cu un deci, am plecat de la stiri antena 1, am parasit nebunia de acolo pentru linistea unui departament de publicistica pus pe picioare de Vlad Petreanu. Mai exact este vorba despre o emisiune din care dispare incrancenarea cu care suntem obisnuiti la jurnalele de stiri, o emisiune care-si propune sa surprinda anumite aspecte din viata asa cum sunt ele. Fie ca vorbim despre minoritati sexuale, despre jurnalistii de la Casa Alba, Hipermarketuri sau soldati raniti in teatrele de operatiuni, reportajele pe care le veti vedea la REPORTER SPECIAL vor fi altfel... cel putin asta ne-am propus, daca vom reusi sau nu doar voi puteti decide. Primul test il vom avea sambata la ora 20:05 cand va fi difuzata prima editie a emisiunii REPORTER SPECIAL. Primul reportaj pe care l-am realizat la sugestia lui Vlad a fost legat de problemele din Hipermarketuri. Reportaj pe care l-as prezenta cam asa "
Magnetismul hipermarketurilor goleşte buzunarele românilor. Cele mai mici preţuri! solganul pe care-l auzim în toate hipermarketurile este doar partea vizibilă a unei maşinării de marketing. Maşinărie menită să vă inducă ideea că trebuie să cumpăraţi cât mai multe produse, indiferent dacă aveţi sau nu nevoie de ele. O anchetă reporter special vă arată cât adevăr este de fapt în 3 mituri comune legate de marile magazine: preţuri mici, corectitudine, locuri de muncă. " Vizionare placuta. Si evident astept un feed-back.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Bine aţi venit şi baftă!

roxana toma spunea...

bun venit in blogosfera si la mai mare!

Stelian Muscalu spunea...

multam colegul, multam rox

piskota spunea...

iubi eu stiu ca TU esti cel mai bun si sunt convinsa ca asa va fi si emisiunea despre care ai scris cu atata pasiune

ps. nu uita ca si eu vreau blog! mi-ai promis.....:)

Anonim spunea...

foarte misto emisiunea reporteri speciali!