luni, 5 mai 2008

alina, cristina

Multumescu-va pentru comentarii, inseamna foarte mult pentru mine si pentru emisiune, suntem urmariti, cel putin asa traduc eu mesajele, si asta conteaza. Astazi sper sa termin filmarile (fiindca am spus un NU hotarat arhivei) la urmatorul reportaj. Insa atentie la editia de sambata urmaeaza un material senzational realizat de colega mea Anca Gradinaru. De aceasta data nu vor mai fi 2 reportaje ci unul singur de aproximativ 50 de minute. Miercuri sau joi revin cu amanunte... nu de alta dar nu vreau sa intervina concurenta .

Va pup si va multumesc

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu am apucat să îţi zic încă: FELICITĂRI pentru material şi pentru curajul de a sparge gheaţa! Şi pentru audienşă! Şi sar' mâna pentru reclamă. Şi Ioana m-a făcut să tremur la gândul că urmez eu la apă.
Despre materialele mele, din această seară pe http://blogdereporter.wordpress.com/

cosmina spunea...

eu sunt ultima care felicita pentru ca sunt ultima care si-a facut blog...cea mai sceptica in domeniu. Stelu ne-a facut intrarea cu brio. Multumim!