duminică, 15 aprilie 2012

Hristos a inviat!



2 comentarii:

thekiddo spunea...

Adevarat a inviat!

Vroiam sa va intreb de un subiect fara legatura cu postarea si scriu aici pt ca nu cunosc adresa de email: stiti cumva ce s-a intamplat cu forumul proprietariinrasarit? Se va mai reactiva sau va aparea vreun alt forum in locul aceluia?
Va intreb pt ca am vazut ca erati destul de implicat pe acel forum si in problemele cartierului Rasarit de Soare, in general.
Cu respect, Alexandru (nickname: unlocatar)

PS: Eu am folosit adresa de email thekiddo@rocketmail.com referitor la acest subiect (pt a ma loga pe forumul respectiv). Puteti sa imi raspundeti pe acea adresa (daca e cazul), fara a publica acest comentariu off-topic fata de postare.

Anonim spunea...

Inca o data "Adevarat a inviat!".

Revin, ...pt ca nu stiu daca ati primit comentariul anterior, in care va intrebam daca stiti cumva ce s-a intamplat cu forumul proprietariinrasaritdesoare.
Am vazut ca erati implicat pe acel forum, pentru a apara interesele proprietarilor si pentru actiuni de imbunatatire, in general.
Nestiind adresa dvs de mail sau cum altfel sa va contactez, am scris aici, desi este off-topic. Adresa mea de email este thekiddo@rocketmail.com sau thekiddok@gmail.com
Multumesc!