joi, 1 aprilie 2010

Proprietarii din Răsărit de Soare "denunţaţi" la poliţie

Ei da s-a intamplat si asta. Cei care incearca sa obtina ceea ce au platit (servicii decente si un trai civilizat), cei care incearca sa verifice ceea ce se intampla in cartier (costuri de intretinere fabuloase si licitatii fictive) sunt denuntati la Politie. De catre cine credeti? chiar de presedintele Asociatiei de Proprietari. Stim ca individul Chiriac are foarte mult timp liber (ne intrebam oare de ce) asa ca s-a gandit sa faca un intreg pomelnic la sectia 13 cu o multime de proprietari din RASARIT DE SOARE care vor fi obligati sa-si rupa din timpul lor ca sa raspunda tampeniilor imaginate de acest individ. Va puteti imagina ca acest personaj, negativ, ar trebui sa ne reprezinte interesele?
Oricum una peste alta acum eu m-am convins ca nu este nici omul Conargului, nu de alta dar un individ care sa faca mai mult rau imaginii Conargului nu cred ca exista.
Ca o paranteza - cand eram la politie tocmai m-a sunat un coleg de la job care vrea sa acceseze un credit prin programul prima casa, ca sa ma intrebe de Rasarit de Soare, evident ca i-am spus ca sunt la politie si ca dau cu subsemnatul fiindca locuiesc in acest cartier.
Prin urmare sfatul meu, ca sa nu va pierdeti timpul cu prostii, cel putin pana pe 17 aprilie (data adunarii generale) ingnorati-l pe acest individ.

PS - plangerea de la politie in ceea ce ma priveste viza agresiunea mea vis a vis de el, ceea ce pentru mine deja este prea mult. Cica eu am folosit toate acele cuvinte dupa care le-am inversat tonalitatile si le-am pus in gura lui (va vine sa credeti?).

9 comentarii:

Dili spunea...

si cum faci? ai martori? :-))

Teodor spunea...

Absolut incredibil.

nrgtyk spunea...

Sper ca este o gluma de 1 aprilie. Si eu ma gandeam la ceva de genul: "Miting in fata QPM, conducatori Chiriac & Co. Militeaza pentru drepturile proprietarilor". :)

Stelian Muscalu spunea...

dili - sunt camere de luat vederi in cartier.. cel mai bun martor

teodor - asa spun si eu

nrgtyk - din pacate chiar nu este o gluma

Darael spunea...

Dupa ce terminati, zambiti, beti o bere si descoperiti un jurist sau un avocat.... sau macar pe cineva care locuieste in zona voastra si are ca neam asa ceva....

Apoi luati-l pe individul cu pricina si daruiti-i o pacaleala adevarata: o actiune in instanta pentru calomnie cu cererea de daune materiale.

Cu putin noroc, il faceti sa-si vanda cuibusorul din cartier pentru plata daunelor....

Si in romania mai functioneaza (rar ce-i drept) justitia.

Anonim spunea...

comportamentul speciei cu numele de Chiriac este unul specific securistilor care pana acum ceva vreme reauseau sa isi castige existenta din asta

Anonim spunea...

este genul de securist de ultima speta

Stelian Muscalu spunea...

anonimi - ma abtin sa mai dau calificative. A fost unul interesant dat chiar de politistul cu care am vorbit, din pacate a fost o discutie privata si vreau sa ramana asa. Oricum cu fiecare actiune de acest gen omul scoate la suprafata adevarata identitate

un fost potential proprietar spunea...

Eu citesc de ceva vreme blogul tau si urmaresc forumul si sunt stupefiat