miercuri, 11 iunie 2008

ROMANIA-ITALIA

... se va intampla vineri la ora 19. Insa dupa ce am vazut cum am jucat cu francezii ma tem ca nu vom mai reusi sa facem nici macar un egal. Pana la urma toata lumea stie ca ulciorul nu merge de multe ori la apa, ori egalul obtinut de noi luni nu a fost altceva decat o minune Dumnezeiasca, daca ne raportam la strategia de joc. De cealalalta parte, daca ma gandesc la orgoliul italienilor, raniti dupa meciul cu olandezii probabil ca Romania va avea de infruntat pe teren o echipa mult mai motivata, mult mai puternica si de ce sa nu o spunem... mult mai buna. In aceste conditii sincer va spun m-as bucura daca am lua bataie cu un rezonabil 1 sau maxim 2-0, ce ne facem insa daca plecam de pe teren cu vreo 4-5 goluri in traista? Nu va sfiiti, astept pronosticuri.

10 comentarii:

Anonim spunea...

esti prea pesimist. 1-1

Anonim spunea...

ba eu il sustin, 3-0 pt italia

Anonim spunea...

ne bat la fundul gol 4-0 italia romania

Anonim spunea...

sunteti prea pesimisti. Ii batem la un gol, 1-1 sau 2-1

Anonim spunea...

fratilor nu se pune problema daca luam bataie sau nu, eu intreb cate de repede vor inscrie italienii. Si pariez ca in primele 5 minute italienii vor da primul gol, la pauza va fi 2-1, ia rmeciul se va termina 4-1 pt italieni. uite si o declaratie interesanta.
Bavarezul Luca Toni precizeaza presei din Peninsula ca nationala Italiei este condamnata sa invinga cu orice pret Romania, chiar daca acest lucru ar insemna ca portarul Buffon sa marcheze... astia sunt pusi pe treaba.

Anonim spunea...

din greseala am facut egal cu francezii. Sa ne tinem bine cu olandezii.

Anonim spunea...

6-0 pt italieni? :-)))))))))). da am exagerat putin 5-0. Hai romania!!!

Anonim spunea...

nici chiar asa de pesimisti. Piti nu e chiar asa prost cum pare :)). Cu Francezii aia a fost strategia sa nu luam bataie la primul meci si a fost buna indiferent de joc. Eu cred ca ii batem pe Italieni si ne calificam noi si Olandezii. Avem totusi o echipa care stie fotbal

Anonim spunea...

sa te auda PITI, ca sa spun asa, eu insa impartasesc opinia celor care sunt mai putin optimisti in privinta acestui meci.

Anonim spunea...

sa fim optimisti... si sa cantam imnul!!!