miercuri, 16 iunie 2010

Frumoasa, minunata si surprinzatoarea Romanie

Multi dintre noi suntem prinsi in fiecare zi cu tot felul de probleme mai mult sau mai putin importante. Este foarte greu sa realizezi ca majoritatea emisiunilor tv ne spala creierii insa odata ce reusesti sa evadezi ai posibilitatea, uneori minunata, sa descoperi noi Romanii... functie de locul in care poposesti gasesti lumi mai bune sau din contra. Eu am ajuns in Pascani si aici am descoperit o noua lume, o lume a coruptiei provinciale in care militianul cu sapca trasa pe ceafa, asudat si burtos se crede Dumnezeu pe pamant. Povestile pe care le-am descoperit aici sunt naucitoare. De la seful politiei din Pascani pana la prim procurolul de judet, toti par a fi o apa si-un pamant. Itele povestii pe care incerc sa o inteleg sunt foarte incurcate. Si daca nu ne va da nimeni in cap pe aici :-)) intr-o editie viitoare a emisiunii Reporter Special am sa va arat si voua Romania pe care noi, (operatorul Liviu Dochita si tehnicianul Catalin Rosoiu, impreuna cu mine) am descoperit-o aici la Pascani.

2 comentarii:

R spunea...

incearca si la Husi :)

toate lucrurile se intampla mult mai incet, toti se cunosc cu toti, fiecare isi stie sfera de influenta.

oricare om are acasa ceva "luat" de la locul unde lucreaza.

si peste toate eterna replica "da' she atata graba?"

Stelian Muscalu spunea...

sunt convins ca in toata tara se intampla astfel de lucruri... si probabil cu cat localitatea este mai mica si mai saraca... cu atat coruptia este mai mare si mai bine inradacinata