miercuri, 23 decembrie 2009

Un pas spre civilizaţie?

priviti fotografiile de mai jos:





nu, nu se vinde nici carne, nu se vand nici oua, nici alte bunatati cu destin previzibil ... transformarea in rezid organic. Si nu, nu se da dimic gratis. Se vand carti. Da ati auzit bine. Oamenii au inceput sa stea la coada sa cumpere carti. Eu am stat la o coada care serpuia prin libraria Adevarul... insa imediat dupa ce am achitat am constatat ca deja coada nu mai avea loc in magazin asa ca s-a prelungit si afara. Sa fie asta un prim pas spre civilizatie?

2 comentarii:

Darael spunea...

Nop. E doar un semn al decaderii. In mod normal, toti cei de acolo ar trebui sa aibe suficienti banuti incat sa cumpere oricand, de oriunde acele carti, nu sa fuga dupa ele pentru ca sunt ieftine.

Pe pariu, nu cred ca 2 din 10 cumparatori citesc acele carti. Dar sunt ieftine, bine legate si nu se stie cand o sa apara altele ca si chilipir.

Revenind la carti si la decaderea tarii: se spune ca Nemira este in insolventa. No comment !

Stelian Muscalu spunea...

dara - sincer nu mi se par chiar atat de ieftine... eu am cheltuit ieri 2 milioane pe carti