marți, 15 decembrie 2009

Ne-a luat prin surprindere... din nou

... am taiat si astazi Bucurestiul de la sud la nord ca sa ajung la serviciu. drum pe care in mod normal il faceam in aproximativ 1h, intrand in ecuatie si metroul, astazi am reusit performanta sa-l fac in 2h. Nu am vazut niciun politist in intersectii, niciun utilaj de deszapezire... nimic. Si totusi primaria nu doarme. Cu tot vâjul de afară am reuşi performanţa să văd 4 trailere care au ridicat tot atâte maşini probabil parcate neregulamentar...si am mai vazut ceva, 2 accidente usoare, fiindca nu exista pe nicaieri material antiderapant. Iata ca afacerile cu adevarat profitabile pentru anumiţi indivizi... merg, fara sa tina cont ca ninge, ca ploua sau ca bate vantul. Afacerile care ar avea un efect benefic asupra cetateanului care plateste taxe către primărie... sunt oprite de vânt, de ploaie sau ninsoare. Trăim în România...

2 comentarii:

Little Miss Sunset spunea...

nu spune prostia de la final :)
face parte din farmecul iernii sa nu iasa plugurile. si apoi cum sa dea cu antiderapant, ca la primavara tipam la ei ca asfalteaza din nou...
toate astea or face parte dintr-un plan de scoatere din minti a cetateanului roman?

Stelian Muscalu spunea...

pe mine m-au scos. nu se mai poate asa. btw exista si alte tipuri de antiderapant in afara sarii. chestiuni care nu sunt corozive