luni, 7 decembrie 2009

TRAIAN BĂSESCU - din preşedinte jucător în preşedinte ciorditor

cred ca este pentru prima data de la revoluţie când exit polurile arată un rezultat şi Bec-ul anunţă un altul. Ce mă miră pe mine este discursul pe care TB l-a ţinut înainte de ora 21. Băiatul asta s-a p... (cenzurat) pe toată lumea, nu l-au interesat cifrele şi s-a declarat câştigător. Cu alte cuvinte indiferent de rezultatele reale... el a pus la punct o maşinărie de ciordeală suficient de puternică, maşinărie care poate învinge orice procente... până la urmă o maşinărie care poate trece orice limită a bunului simţ.

7 comentarii:

dorobel spunea...

cu toata masinaria de vot psd si cu 3 partide in spate in sectiile de votare ma cam indoiesc (sa nu uitam totusi ale cui sunt acele institude de sondaj si sa nu uitam de marja de eroare -am lucrat la un astfel de institut si defel aceasta marja de eroare depasea 2% usor in 99% din cazuri) parerea mea e ca geaona nu a pierdut alegerile in romania

Stelian Muscalu spunea...

eu unul sunt extrem de dezamagit sa vad ce sa intampla in tara asta

dorobel spunea...

mie imi este scarba de f mult timp de politica din romanica , astept acum sa vad reactiile economiei in cel mult 2-3 sapt (pana in alegeri situatia se imbunatatea in speranta unui nou guvern...acum sa vedem cat de mult o ia in jos)

Petrişor spunea...

Dragii mei, ceio milioane de romani care l-au votat pe Basescu ne-au făcut un cadou de Moş Nicolae de toată frumuseţea. Mda... Eterna şi halucinanta Romanie.

Stelian Muscalu spunea...

mie imi este teama de un singur lucru... disputa pe Guvern... si de aici tot ce inseamna asta... deriva Romaniei

Sanda spunea...

Până una alta văd că PSD a cerut anularea alegerilor.

Eu am emigrat mental de vreo 3 ani. Voi emigra şi fizic.

Aţi votat în 1986? Eu da. Prima dată. Îmi întrebam părinţii ce trebuie să fac.
- Bifează şi tu cu pixul pe numele unuia.
- Care?
- Oricare, nu contează. Tot în Marea Adunare Naţională ajunge. Sunt toţi comunişti, nu?

Atunci închideam TV-ul pentru că-l ridicau în slăvi pe Ceauşescu. Azi avem mai multe TV-uri dar le închid pentru că unele posturi îl pupă pe unul, altele pe altul. Mda, avem pluralism.

Atunci erau toţi comunişti, azi sunt toţi moguli sau baroni - pluralism, nu?

În RATB campania electorală continuă, oamenii mai au puţin şi se iau la bătaie.

Ospătar, altă ţară te rog! Asta-mi face greaţă...

Stelian Muscalu spunea...

ca bine la mai zici