luni, 10 noiembrie 2008

RASPUNS IMPACT

"Vedeta reportajului, dna Adina Coca este o mare 'vedeta' si printre vecinii ansamblului: a interzis accesul prin cartier al copiilor la o gradinita; a executat lucrari de constructie fara autorizatie, fapt pentru care a si fost amendata de Primarie; a pierdut deja un proces cu Impact si obliga acum oamenii sa plateasca zeci de milioane cheluieli de judecata. Mi-a placut titlul reportajului insa unul mai potrivit, macar in ce o priveste pe dna Coca este "O vedeta care are o vendeta" semnat Mirela. O coincidenta faptul ca PR-ul impactului este MIRELA Pitu... imi place sa cred ca DA.
RASPUNS:
Stimata doamna, nu-mi sta in fire sa sterg comentariile celor care posteaza pe blogul meu, insa va spun ca nu agreez aceasta atitudine. Probabil ca ar fi fost mult mai indicat sa vorbiti cu dna Coca si sa incercati sa-i spuneti ce aveti pe suflet, mai ales ca "vedetele" reportajului meu au incercat in nenumarate randuri sa contacteze reprezentantii IMPACT... acestia au fost ignorati de fiecare data. Imi spuneati ca personajele alese de mine nu sunt reprezentative... nu stiu ce inseamna reprezentativ pentru dumneavostra in conditiile in care acei oameni reprezită asociatiile de proprietari ai cartierelor CLASS si AZUR. Ati incercat sa-mi induceti ideea ca povestea cu tencuiala cazuta este o prostie, am primit documente prin care se demonstreaza ca nu aveti dreptate (casele cu probleme sunt T 11 , la T09 si N15)







am documente, pe care din pacate din lipsa de timp nu le-am putut prezenta in cadrul reportajului, care demonstreaza ca tot ce s-a spus in acest reportaj este adevarat. Nu spun ca nu exista si lucruri bune. Insa eu mi-am propus un ghid pentru cei care vor sa se mute intr-un ansamblu rezidential. Si am preferat sa le arat EU partea rea a lucrurilor, fiind convins ca dezvoltatorul nu o va face... si evident prefer ca lucrurile bune sa-i surprinda dupa ce se vor muta intr-un astfel de cartier.

Cu stima


12 comentarii:

Anonim spunea...

Cand nu ai dreptate in fata cuiva e mai usor sa arunci cu noroi in respectivul. Eu, spre deosebire de "Mirela" pot sa-mi sustin absolut toate afirmatiile cu documente stampilate si semnate de sefii"Mirelei".Nu are rost sa intru in polemica si sa-i demontez toate afirmatiile fiindca eu nu ma cobor la barfele de mahala ale "Mirelei". Nu pot decat sa-i doresc sa munceasca niste ani buni, sa stranga bani pentru a cumpara o casa si sa pateasca exact ce am patit eu. Asa ca nu pot decat sa-i urez spor la treaba dar fiindca sunt o "vedeta" imi permit un sfat : sa schimbe locul de munca pana nu-i prea tarziu.
Eu sunt mandra de numele meu si de ce am realizat in cartierul Class pana acum si semnez : Adina Coca
PS Felicitari dl. Muscalu pentru obiectivitate si profesionalism

Stelian Muscalu spunea...

multumesc frumos pentru apreciere dar si penrtu comentariu

Anonim spunea...

Problemele prezentate de dna Adina Coca sunt, din pacate, ale tuturor proprietarilor din ansamblul Class si sunt cat se poate de reale. In asociatia noastra deciziile le luam de comun acord iar dna Coca ne reprezinta si-i multumim pentru tot efortul pe care-l depune. Daca in tara asta ar fi mai multi oameni asa ca dumneaei atunci nu ar mai trebui sa cerem in instanta sa ni se respecte drepturile. Din cate stim noi, proprietarii "obligati" de dna Coca sa intentam proces Impactului, procesul inca se judeca, nu l-am pierdut. Deci afirmatiile dnei Mirela sunt nefondate si rauvoitoare.
Mie mi-a placut reportajul in sine, nu doar titlul, si faptul ca un om s-a gandit sa scoata la lumina probleme serioase in speranta ca tot mai putini vor fi amagiti de pliantele si vorbele frumoase ale dezvoltatorilor de proiecte rezidentiale. Asa cum am fost noi. Dorin

Unknown spunea...

Stimate domn, nu stiu politica blogului dvs dar nu vad de ce ati fi sters postul meu cu atat mai mult cu cat m-am prezentat cu identitatea mea adevarata si nu m-am ascuns in spatele unor id-uri, cum se practica in blogosfera, si n-am injurat pe nimeni. Pur si simplu mi-am prezentat punctul de vedere de locuitor in ansamblu care nu ma simt reprezentat de dna Coca. In plus, n-am incercat sa va induc nimic, ci doar am prezentat deschis un alt punct de vedere. Si acordati-mi si mie creditul ca stiu despre ce vorbesc. In ceea ce priveste documentele postate, ele prezinta realizarea unei verificari, ceea ce e absolut ok, nu o reparatie in sine. Sunt absolut de acord cu demersul dvs educativ pentru cei care vor sa isi achizitioneze o locuinta. As mai adauga insa necesitatea de a educa in ce priveste mutarea de la bloc la un cartier de vile cu tot ce presupune asta: respectul vecinilor si al accesului liber la gradinite, spatii verzi; nerealizarea de lucrari neautorizate, etc.

Unknown spunea...

Imi pare rau sa va dezamagesc dle Dorin si dna Coca. Nu reprezentati pe toata lumea asa cum ar trebui. In nici un caz nu reprezentati pe cei care avem copii si care din pacate, datorita d-voasta, nu se mai pot juca pe terenul de joaca si nici nu pot ajunge la gradinita din cartier.
Vlad Dante

Anonim spunea...

Nu inteleg, noi mergem cu copiii la locul de joaca si nu ne opreste nimeni. Fiind vorba de copii, daca locuiti in cartier nu stiu daca stiti ca rezultatele analizei apei pe care o folosim sunt ingrijoratoare. E bine sa fierbeti bine apa daca mai aveti curajul s-o folositi pentru mancare. Cred ca problema sanatatii copiilor e f.importanta pentru toti, indiferent de care parte suntem.

Unknown spunea...

Eu locuiesc impreuna cu familia in Class din 2004. Patimesc tot cam de atunci si patimesc din greu. Saptamana trecuta a ramas in pronuntare la judecatoria Buftea si cauza mea cu Impact: am platit pana la ultimul leu o casa pe care am ajuns sa o urasc deja, nu numai pentru ca prezinta nenumarate vicii de construire si a trebuit sa mai scot din buzunar sume insemnate ca sa o aduc la statutul de "locuinta", dar mai ales pentru ca nu pot dispune in nici un fel de proprietatea mea, adica sunt un proprietar fara proprietate, daca poate intelege cineva ce inseamna asta. Dar la noi se poate orice. Daca as fi locuit intr-o alta tara, nu si-ar fi permis niciodata Impactul, prin reprezentantii sai sa dea un alt numar cadastral terenului de sub casa mea, DUPA ce mi l-au vandut si l-am ipotecat in favoarea bancii care mi-a finantat cu dobanzi "sanatoase" constructia casei, sa intabuleze TERENUL MEU pe NUMELE IMPACT si sa nu-mi pot intabula constructia la finalul executarii ei... Pare greu de inteles, dar am cheltuit sume
insemnate cu 2 firme de avocati ca sa descalcesc itele, sa inteleg de ce terenul de sub casa mea nu este al meu si de ce la Cartea Funciara, casa mea este construita pe terenul lor..! Ca am deja igrasie in baie si pe casa scarii si ca peste tavanul de rigips din dormitor nu am gasit nici un fir de vata minerala, asa cum scrie in specificatia tehnica anexa la contract, ca polistirenul care izoleaza casa la exterior ar fi trebuit, conform aceleiasi specificatii sa aiba 8 cm si de fapt avea numai 3 cm, ca nu am reusit in prima iarna sa incalzesc noua mea casa, desi am platit peste 5 mil.lei vechi pe luna factura de gaze pentru o casa de 86mp (dupa ce am refacut toate aceste lucrari, din banii mei, conform normelor de construire, cu toate ca a crescut in cateva randuri pretul gazelor, platesc numai 2 mil.lei pe timp de iarna!), asta mai treaca-mearga, sa zicem ca se mai intampla, ai ghinion, muncitorii prost platiti, zilieri au furat cat au putut materialele de constructie sa compenseze salariile de mizerie date de Impact, dar sa nu poti vinde, sa nu poti lasa mostenire copiilor si sa nu poti dispune in nici un fel de proprietatea ta, drept consfintit de Constitutia Romaniei, duoa ce ai platit pana la ultimul banut, asta chiar ca e de neinteles! La intrebarea mea, de ce au facut acest lucru, de ce mi-au luat terenul si au facut alte inscrisuri fara acordul meu, am primit un raspuns scris in stilul caracteristic : "dintr-o regretabila eroare". Regretabila eroare ma tine pe drumuri intre Buftea si Pipera de aproape 2 ani, ca sa recastig ce este de drept al meu. Poate ar fi interesant sa ne spuna Impact de ce se schimba persoanele de la PR intr-un ritm ametitor, de ce discutam in fiecare luna cu altcineva, de ce, dupa ce pleaca de la ei, fosti salariati ne suna sa ne spuna ce nereguli mai sunt prin actele noastre, pentru ca unii mai au o urma de constiinta si nu pot trai in mizeria care le este impusa... etc.
Domnule reporter, ma gasiti la vila T19 din Class si am documente si dovezi sa mai faceti vreo doua reportaje despre "partenerul" nostru Impact care vinde case "unde visele merg acasa". Visele de cosmar, evident!
Cat de spre doamna Coca, este unul din putinii oameni cu coloana vertebrala, cu demnitate si de o generozitate remarcabila, care se zbate pentru drepturile noastre de cativa ani buni, cei care nu stiu, sa se intereseze sau sa-si vada de treaba.

Anonim spunea...

Cunosc foarte bine situatia din Class(deoarece sunt un proprietar din cadrul cartierului) si pot sa va spun ca tot ce a intreprins pina acum d-na Coca este perfect in spiritul legii si reprezinta vointa majoritatii mmembrilor asociatiei noastre.Din pacate sunt unii care nu inteleg ce se intimpla in jurul lor dar isi permit sa comenteze fara a fi la curent cu ce se intimpla.Sunt alaturi de d-na Coca si va asigur ca este ultima persoana care sa depuna armele in lupta cu coruptia institutionalizata din Romania si speram sa aiba destula energie ca sa continue ce a inceput.Sper ca dv-tra ca reporter sa atrageti atentia institutiilor statului(garda de mediu,DNA,etc)asupra problemelor reale din aceste ansambluri construite de Impact si legea sa se aplice si pt. acesti hoti si escroci din firma mai sus mentionata!

Unknown spunea...

Pt. D-na Maricica.
Stimata doamna, povestile astea de frustrati care nu sunt in stare sa isi rezolve problemele sunt destule. Toata lumea stie ca numerele la cadastre nu le dau proprietarii ci oficiul de cadastru. Asa ca luati-va doamna un avocat care se pricepe cu adevarat la cadastru si daca aveti probleme cu casa, faceti reclamatie la constructor ca se rezolva.
Eu am o casa de la Impact din '98 si am avut o problema cu tevile de la instalatii ( care s-au corodat) prin anul 2005, si Impact-ul mi-a refacut pe banii lor toate instalatiile. Eu nu stiu ce alt constructor de pe la noi, care vinde astazi case, mai vine dupa 7 ani sa-ti repare pe banii lor. Numai aia care mai exista!!! Si care sunt seriosi!!

Unknown spunea...

Pentru Daniel,
Desi pseudonimul este Daniel, stilul este al unei doamne binecunoscute noua, celor din Class si alte cartiere de oameni inselati, angajata a Impact. Comentariile sunt de prisos. Ati dat prea multe amanunte ca sa nu recunosc stilul si faptul ca sunteti la curent cu atitudinea incalificabila a Impact prin reprezentantii sai.... cu nume de Daniel. Pentru mine e limpede ca, daca ati fi muncit din greu, cu responsabilitate si profesionalism - a se citi "cu adevarat" - pentru banii care v-au achitat presupusa casa construita de Impact, nu ati fi avut un astfel de comentariu. Asa cum bine stiti, ca v-ati ocupat de asta, Cadastrul a dat "numere" din pacate si pe baza unor documente prezentate de excroci care se declara proprietari dupa ce au vandut terenul, pentru ca apoi sa-l dezmembreze si sa vanda o parte din el altui client; sa fie incalificabilul neprofesionalism dovedit de reprezentantii firmei sub pseudonimul Daniel, sa fie un fapt intentionat? Inclin sa cred ca da, odata ce nu mi s-a intamplat numai mie. E suficient sa se verifice portalul instantelor de judecata ca sa remarci numarul urias de litigii in care este implicat revolutionarul "constructor" de trista amintire pentru noi... Am convingerea ca in foarte scurta vreme (poate tot intr-o zi de Craciun, Ca Dumnezeu nu doarme), va trece in uitare si acest mirobolant constructor de cosmaruri avand in vedere criza financiara si economica pe care o traversam si faptul ca si-a pierdut definitiv credibilitatea pe piata - se vede asta la Bursa, nu?!....
Daniel, draga mea, cauta-tirepede un job, ca s-ar putea sa ingrosi curand numarul somerilor si la cat profesionalism demonstrezi in continuare, nu cred sa ti se mai deschida vreo usa.

Anonim spunea...

In atentia celor care mai au curajul sa cumpere de la IMPACT:dragii mei, ma simt dator sa va informez ca datorita crizei financiare mondiale , IMPACTUL nu mai vinde ca odinioara asa ca noua modalitate prin care s-au gindt sa faca bani este sa administreze ei ansamblurile construite(la preturi de va vine rau) asa ca ATENTIE ,NU CUMPARATI DE LA IMPACT deoarece mai nou alaturi de contractul de vinzare cumparare este anexata si un regulament de ordine interioara (sau act aditional) in care se specifica ca administrarea va fi asigurata de ei(curent,curatenie, paza,etc) iar daca semnati asa ceva v-ati ars pt. ca nu mai scapati de ei niciodata!Se pare ca au si ceva de spus(de dat spaga)la judecatoria de la Buftea deoarece alte cartiere care au incercat sa-si faca asociatii nu au reusit desi statul incurajeaza aceste ASOCIATII DE PROPRIETARI asa ca pt. ei e mai convenabil sa nu aiba cine sa-i traga de mineca ca sa poata sa-si faca jocurile murdare!

Anonim spunea...

Eu sunt locatar al Ansamblului Class; am suferit si inca sufar enorm, impreuna cu familia mea, din cauza ca in 2004 am facut greseala sa 'musc' din momeala IMPACT-ului...
Sloganul cu care ne-au momit, "Unde visele merg acasa", a insemnat pentru noi sa fim santajati pentru a plati un pret mai mare decat cel din contract, santajati pentru a accepta cu forta serviciile lor de administrare, furnizare utilitati, sa imi petrec timpul umbland pe la executori judecatoresti si avocati, ca sa-mi apar drepturile.

Sunt scarbit de tupeul celor care ataca locatarii indignati ai ansamblului si pe D-na. Adina Coca,dar nu socat, pentru ca stiu ce fel de oameni stau in spatele acestei firme, am avut de-a face cu veninul lor si al clicii lor.

Cred ca cel mai important pentru cineva care citeste aici si se gandeste sa-si construiasca o casa cu Impact, nu este sa creada o persoana care scrie aici sau alta (oricum cei 'patimit' au dovezi, ne puteti cauta sa vi le aratam), ci sa nu uite ca in reportaj, e vorba de IMPACT, unul din cele mai murdare produse ale mafiei romanesti de nivel inalt, care ataca fara scrupule drepturile oricui, si fara teama de a fi atinsa de justitie.
Hotarati Dvs. daca va asumati riscul sa va luptati cu aceasta 'fiara', si sa-i credeti pe partizanii ei anonimi. Sunt banii si viata Dvs.

Dan