luni, 24 noiembrie 2008

PRO TV-ul e in criza !

... in criza de idei vroiam sa spun. (desi exista informatii, evident pe surse, ca mai marii de la Bucuresti ai PRO-ului nu reusesc sa gaseasca un limbaj comun cu mai marii americani de la conducerea postului tv din Pache Protopopescu, in privinta bugetului de cheltuieli pe anul viitor... dar asta-i alta poveste). Sa revenim insa la criza de idei a maretului post de televiziune. Povestea incepe, cred eu, in mai 2008, atunci cand antena 3 a aparut pe piata cu o noua productie, probabil v-ati dat seama, este vorba de Reporter Special. Pe ideea ca s-a terminat cu mari analisti si marile analize facute de acestia in cadrul marilor "tok shou-uri". Ei la foarte putin timp PRO-ul s-a gandit ca este o idee buna... si daca tot au ajuns ei la concluzia asta de ce sa nu o puna in practica. Zis si facut... asa s-a nascut Romania te iubesc. Bravo, felicitari, imbratisari si pe alocuri aplauze. Avem o emisiune ce facem cu ea... se intrebara colegii din Pache. Pai, scarpinandu-se adanc in locurile din care se naste inspiratia... le-a mai venit o idee. Daca tot copiem noi Reporter Special de ce sa nu copiem si reportajele emisiunii. Asa ca de doua ori au avut, cei din Pache, onoarea sa le urmaresc emisiunea si de doua ori ce sa vezi... fix reportajele pe care Antena le difuzase cu doar cateva luni in urma. Primul subiect pe care l-am vazut trata ideea muncitorilor straini care veneau in Romania sa-si castige existenta. Ca sa vezi... ce noutate, exact subiectul pe care Ioana Raduca l-a realizat asta vara. Apoi na, curiozitatea m-a impins si am comis-o din nou, m-am uitat si a 2-a oara...ce sa vezi, povestea unui soldat roman ranit in Irak, si toata corvoada care a urmat acestui accident. Ei na, ca sa vezi... exact subiectul pe care Anca Gradinaru l-a realizat in luna august. Mie mi-ar fi jena. Dar nu sunt suparat si ca sa le demonstrez asta uite le mai propun colegilor mei cateva subiecte: sa vorbim despre infrastructura din Romania drumuri, poduri si autostrazi (Anca Gradinaru) sau poate despre meseria de degustator (Carmen Moise) sau despre lotul de gimnaste al Romaniei (Ioana Raduca) sau de ce nu despre cum ne fura bancile (Stelian Muscalu)... de ce am trecut autorii in paranteza, pai sa stie in cazul in care vor sa se documenteze colegii din PRO, pe cine sa intrebe :-)). Oricum, reportajele pe care le-am vazut la Romania te iubesc, sunt o copie palida (asta ca sa fiu bland fiindca totusi suntem colegi) a reportajelor de la Reporter Special... si nu sunt subiectiv.

ps - poate va inspira







3 comentarii:

Anonim spunea...

eu am spus de mult ca nu sunt ceea ce vor sa para

Anonim spunea...

dar de ce nu-i dati in judecata?

Anonim spunea...

oricat te-ai agita tu trebuie sa stii un singur lucru - Romania te iubesc este o emisiune promovata de 10 ori mai bine decat RS, si datorita acestui lucru telespectatorii lor vor fi intotdeauna mai multi decat ai vostri fiindca voi nu stiti sa va promovati. Si atunci nimeni nu va stii de unde s-au inspirat cei de la televiziunea concurenta