joi, 17 septembrie 2009

TRABANTUL MEU DE 100 $, TRABANTUL LOR DE 20.000E

Citeam un pic mai dvreme un articol despre legendarul trabant. Titlu suna cam asa
"Anunt pentru renastere - Trabant modernizat caut investitor generos care sa ma aduca pe piata in 2012, la sub 20.000 de euro "
Aşa că în secunda doi m-au năpădit amintirile. Aşa se face că în urmă cu .. să tot fie vreo 15 ani, pe când eram la început de facultate m-a apucat pe mine sa-mi cumpar masina. Student fiind eram chel... financiar vorbind. Asa ca a trebuit sa ma orientez la o oferta pe măsura posibilitatilor. Prin urmare am gasit un trabant pentru care trebuia să plătesc la acea vreme 100$ in... două rate. Când m-am dus să-mi văd bijuteria am cam rămas fără cuvinte. Maşina era abandonată în colţul unei curţi, fără faruri, bagată jumătate în nisip (se făceau nişte modificări prin curte aşa că basculanta a vărsat nisipul fix pe masină) intr-un cuvânt arăta groaznic. Însă cu ajutorul unui mecanic excelent, după o reţetă numai de el ştiută am reuşit să-l aduc la lumină. Ajungând să arate cam aşa.


Astăzi lucrurile s-au schimbat radical.



de la 100 de dolari la 20000 de euro... un drum lung, care probabil arată cât de mult am îmbătrânit

2 comentarii:

Darael spunea...

Nu as da trabantul tau vechi pe 10 din acestea noi. Pe cel vechi a cazut un camion de nisip si tot era ok. Ia incearca cu aista nou o experienta asemanatoare.

Stelian Muscalu spunea...

:-)) LA 20000 EURO NU PREA MI-AR DA MANA