joi, 24 iulie 2008

Despre oameni rai si oameni buni

... hai ca iar au trecut cateva zile fara sa scriu, si asta pentru ca iar am fost plecat vreo 2 zile la Tulcea unde am intalnit mai multi oameni buni. Insa pana la ei am sa va vorbesc despre oamenii rai, despre oamenii care spun ca ar fi construit o autostrada spre Mare.... hmm eu am vazut altceva. Ce? O strada ceva mai mare, ca sa nu fiu rau si sa o numesc ulitza. Intorcandu-ma saptamana trecuta de la Mare am constatat pe propria-mi vezica, ca majoritatea centrelor de pe pseudo autostrada respectiva sunt inchise. Am sa atasez si poze care sa-mi sustina afirmatiile.





Asadar locuri in care sa faci un pipilica nu-s, locuri de unde sa dai un telefon nu-s, locuri de unde sa alimentezi nu-s, pai atunci despre ce naiba vorbim aici? vorbim despre o autostrada care seamna perfect cu ulita pe care stateau bunicii mei la tara... fara wc, fara benzinarie, fara nimic... a da e ceva mai putin praf, insa este mai mult fum, fiindca iar au inceput baietii inteligenti sa arda miristea de pe langa ulitza soarelui. Bun si claie peste gramada am surprins o fotografie dementiala... cum ultiza soarelui se termina fix intr-un perete calcaros. Iar oamenii astia RAi ne pregatesc o surpriza la Fetesti se amenajeaza baracile in care vom fi taxati pentru luxul de a merge pe Ulitza Soareui. :-(













BUNNNNN, acum sa vorbim despre baietii buni. Am fost zilele acestea la Tulcea la un workshop de airbrush, chestiune pe care o s-o vedeti detaliata in reportajul pe care-l pregatesc la RS. Acolo s-au strans practic ce-i mai tari pictori airbrush din Romania. Oameni care nu au limite cand vine vorba de imaginatie. Iata doar cateva fotografii cu lucrarile lor.

Ps - mai multe despre ei si despre arta lor intr-o editie viitoare a emisiunii REPORTER SPECIAL.


5 comentarii:

Anonim spunea...

In sfarsit, mai des pe blogul tau ;)

Anonim spunea...

faza cu airbrashul e super tare, abia astept sa o vad

hai la teatru spunea...

poate le organizam o expozitie in bucuresti. spatiul e gratuit, locatie super. garantez!

Anonim spunea...

e o idee interesanta, am sa vorbesc cu ei sa vedem cum o putem concretiza. multumesc

Anonim spunea...

Felicitari pentru blog si post. Arata bine