miercuri, 16 iulie 2008

Blogul nu moare si nu se preda :-)

Da stiu, sunteti suparati ca nu am mai scris nimic de ceva vreme, dar asta nu inseamna ca v-am abandonat. Inseamna ca ... hmmm, cum sa o spun eu astfel incat sa nu supar pe nimeni. Inseamna ca am fost extrem de prins. Am dat un examen foarte important pe care ar fi trebuit sa-l dau in urma cu aproape 10 ani, si aici nu vreau sa intru in amanunte, am mai avut o lucrare de executat extra job, si in fine in cele din urma cedand in fata stresului am tras si o fuga pe litoral cu iubi unde m-am intalnit cu viitorii nasi. Una peste alta si saptamana asta va fi destul de aglomerata. Vineri trebuie sa plec iar la Constanta, dar de data asta nu la plaja si la distractie ci ca sa impart invitatiile de nunta. Insa va promit ca va voi aduce o poza dementiala, pe care am vazut-o inca din we trecut, dar eram in viteza masinii si nu am mai avut timp sa opresc si sa imortalizez imaginea made in Romania. In rest numai de bine.

PS - by the way, nu uitati vineri ora 23:05 si duminica in reluare la 13:05 la REPORTER SPECIAL afaceri la moda in Romania. Vorbim despre fermele de melci si struti... intr-un reportaj pe care Vlad l-a numit Melci, struti si banuti :-).

3 comentarii:

Anonim spunea...

cam rar
Putin mai des te rog ;)

Anonim spunea...

ma straduiesc, promit. Nu uita vineri la 23:10 sau duminica, in reluare, la 13:10 emisiunea Reporter special, astept un feed-back. Multam

Anonim spunea...

Niciodata nu pierd aceasta emisiune, imi place la nebunie , insa, cu 2 zile inainte sa-mi spui cu ce este ca sa pun si eu la mine pe blog
iar cu feed-back-ul, s-a facut ;)
Si eu multumesc