duminică, 13 martie 2011

TRANSILVANIA VISION - scrisori de la cititori

Salutare tuturor celor prezenti pe acest blog!
In ziua de 06.03.2011 am fost la prezentarea ofertei de turism a firmei Transilvania Vision (transilvania-agency.ro) in urma careia am achizitionat un pachet in valoare de 1100 Euro - 2 excursii de 4 persoane in Tenerife & Cipru (cazare a cate 7 nopti in fiecare locatie).
La final am primit si un telefon Vodafone cadou pt prezenta; nu stiu daca si alte persoane au primit asa ceva (nu am dat atentie acestui aspect).
Short story: dupa ce m-am intors seara acasa am intrat pe net sa vad detalii despre locatii; daca prima locatie era OK, cea de-a doua nu prea era in concodrdanta cu ceea ce au spus ei in prezentare (totusi in contract clasificarea era aceeasi ca si pe site-urile resorturilor ofertate).
Sapand in jurul firmei, din link in link am dat peste un blog care mi-a ridicat suspiciuni serioase si am luat decizia sa denunt contractul unilateral si sa imi iau banii inapoi ceea ce am si reusit in cursul zilei de 09.03.2011 fara nici un fel de problema, cei de la Transilvania Vision dovedindu-se destul de intelegatori asupra situatiei - discutia avuta cu ei fiind interesanta, amiabila, dandu-mi detalii suplimentare privitor la afacerea lor, mi-au facut o oferta noua pentru cea de-a doua locatie (Cipru), mi-au spus ca au intentii privind contracararea imaginii negative de care se “bucura” business-ul de nisa ca urmare a evenimentelor din trecut, dar nu vreau sa ocup prea mult spatiu cu detalii ce se pot dovedi pt unii plictisitoare.
Concluzia trasa dupa un astfel de eveniment:
- Marketing agresiv – specific genului de business care vine la tine, intalnit si in alte domenii ca vanzarile directe, unde sunt prezentate “ocazii” extraordinare; nimic grav daca nu am tine cont de faptul ca termenele de comparative sunt folosite intr-un mod defectuos (clasificare pe baza de “stele” si cea “crown/crown gold” specific celor locative altele decat in regim hotelier; se pot face paralelisme, dar nu se prea aplica pt ca diferenta este facuta de serviciile incluse si care sunt excluse din cea de-a doua categorie; ex. simplu: Room service);
- Oferta facuta in genul “now or never” ce nu iti da sansa sa te gandesti prea mult la ea, prin comparatie cu alte potentiale oferte de la alte firme/internet, si nici sa te gandesti prea mult la un bugetul pe care ar trebui sa il aloci pentru asa ceva, daca chiar merita si este o oferta; este speculat entuziasmul de moment in luarea deciziilor;
- Mediul in care se face prezentarea este si el nu foarte propice luarii unor decizii importante sau analizei unui contract: muzica tare, zgomotul de fond generat de ceilalti participanti; ce este drept nici eu nu am cerut sa citesc contractual in alta camera, dar nu mi-a trecut prin cap sa imi las sotia si amica invitata singure la masa;
- Contractul contine capitole ce sunt lovite de nulitate prin incalcarea legii in vigoare; ex: penalizarea BENEFICIARULUI in cazul denuntarii unilateral prin retinerea unei sume de bani din ce a achitat. De mentionat ca in cazul meu nu s-a aplicat nicio penalitate recuperand suma integral;
- Firma tanara, fara un istoric in domeniu, dar pe de alta parte in aceeasi situatie am fost si eu cu firma mea la un moment dat; de undeva trebuie sa incepi…
Pozitiv:
- Interfata prietenoasa din partea angajatilor firmei si a managerului, bun simt in abordarea si solutionarea problemelor;
- Relatia comerciala dintre T.V. si resorturile respective este reala; am verificat personal sunand in Tenerife;
- T.V. este inregistrata legal la ministerul de resort, prin urmare activeaza legal.
Ca si concluzie nu ma consider inselat atat timp cat banii mi-au fost returnati integral.
Prudent este sa nu dati curs impulsului de moment, si aici ma refer la modul general, indifferent de produsul sau serviciul achizitionat; daca acesta a fost un caz fericit in care nimeni nu a pierdut, firma dand dovada de onestitate, s-a vazut in trecut ca pot aparea surprize foarte neplacute, deci luati-va timp sa analizati apoi scoateti banul din buzunar.
Pentru cei interesati pot da detalii suplimentare despre prezentare, legislatia in vigoare care reglementeaza contractele intre PRESTATORI – firme de turism – si BENEFICIARI – consumatorii; rolul acestui post este de a-mi impartasi experienta prin care am trecut, care poate va folosi cuiva si nicidecum in a trage vreo concluzie asupra onestitatii firmei in cauza sau asocierii ei cu alte firme care au audus prejudicii materiale si/sau morale unor persoane.

7 comentarii:

Mihai spunea...

www.transilvania-agency.ro
www.transilvaniavision.ro

Ati verificat adresele acestea doua pe www.rotld.ro? Care e scopul crearii acestor doua domenii pentru aceeeasi firma??
http://haotik.ro/2011/03/12/transilvania-vision-episodul-2.htm

Anonim spunea...

Un om care A CUMPARAT!!! As spune eu, indus in eroare de internet si de bloguri, dar este alegerea sa sa isi vrea banii inapoi din N motive si DREPTUL sau sa ii primeasca pe TOTI! O persoana sincera, care a pus in balanta ce a vazut si nu a urmat doar acuzatii nefondate "de pe net"!

Pe de alta parte, ma bucur ca aceasta postare a fost acceptata de d-voastra, dle. Muscalu! POATE chiar vreti sa fiti impartial - sper sa nu fie doar o aparenta - si e bine pt statutul d-voastra de reporter!

In concluzie, ne putem da seama despre ce vorbim aici... Incet-incet, lumea incepe sa se dea pe brazda... Nu mai exista oameni care sa spuna sus si tare "AM FOST TEPUIT!!!", nu mai exista persoane care sa se planga ca nu li se dau banii, decat carcotasi care intretin subiectul, acuzand in stanga si in dreapta ALTE companii, de fapt... Oameni buni, se pare reaua-credinta dusa la extrem de unii incepe sa paleasca incet-incet, in fata unor oameni care fac si ei un business ca oricare altul, CORECT si ONEST si nu se angajeaza in razboaie "online" care nu pot fi castigate... Acuzati-ma ca sunt "angajatul" lor, acuzati-ma ca le protejez interesele, acuzati-ma si scuipati-ma prin vorbele dumneavostra!!! Am mai spus-o si o repet...

Oare daca firma asta chiar ar fi PE BUNE, diferita de celelalte?!... Ar fi un lucru asa groaznic?! Locuri de munca pentru niste tineri, niste vacante frumoase pentru niste oameni care LE VOR, cativa banuti pt statul asta roman care nu se mai satura, promovare pentru Romania ca tara - o fi ea cum o fi, dar e a noastra!!!

Peace!

Agnita de la Atlantic spunea...

este incredibil cum au sarit angajatii Transilvania Vision sa scrie cat este de bine. Abia astept momentul in care o sa-si ia chiar ei Teapa cu Transilvania Vision care la un moment dat nu o sa-i mai plateasca

Anonim spunea...

Am fost la prezentare in aceasta seara la Ploiesti. Nu poate fi o firma serioasa atata timp cat nu exista transparenta.
Modul de abordare, pretentia de a semna contractul si a plati un avans de 50% pe loc, nu poate decat sa dea de gandit. "Acum este momentul, maine este tarziu!" - vrajeala din start. Pentru cei care au semnat de curand contractul: este ilegal sa nu-l poti rezilia unilateral. Legea nr. 282/2004 stabileste drepturile minime ale potentialilor cumparatori, atunci cand semneaza un contract pe durata limitata, si anume dreptul de 10 zile in care contractul poate fi anulat pentru orice motiv si fara penalizari.
De ce alte firme de turism, cu experienta si prestigiu in domeniu , nu practica sistemul pe care incearca ei sa-l promoveze ?

Anonim spunea...

Am fost si noi la o prezentare, am dat banii dar a doua zi ne-am razgandit.Am facut cerere sa ni se inapoieze suma platita,ni s-a spus de un anume domn Dan ca vom primi jumate din suma dar au trecut 2 luni de atunci si nimic.Ce pot sa fac?vom actiona impotriva lor sa vedem daca mai sunt si altii tepuiti si sa ne aliem.

Alexandra spunea...

Sunte-ti un norocos dl.Stelian, ca v-a restituit toata suma inapoi!!
Se subintelege ca am fost la faimoasa prezentare dupa mai multe apeluri si insistente ale d-nelor responsabile cu "agatatul" clientilor si la fel ca si dvs. am crezut ca este o suma ok ptr doua sejururi si am incheiat contractul si achitat suma pe loc.Am ajuns acasa si la fel ca si dvs (alti) am cautat locatiile si informatii pe net, in scurt timp ne-am dat seama ca semnasem ceva inconstienti si grabiti ca pierdem mare ocazie!Comentariile negative atat la adresa dl. Zaharia cat si pataniile unora ce au ajuns acolo si au fost cazati cu totul si cu toul in alte conditii si ca au fost jefuiti in timpul noptii ne-au facut sa denuntam si noi ctr. si sa ne rugam si imploram pe mare dl. zaharia sa ne restituie suma la doua zile dupa semnare ctr.Ce crede-ti? ca am primit banii? nici vorba. Nu am avut noroc ca si dl. Stelian nu i-am fost pe plac...si ne-a dus cu vb ca sa discute cu asociatii din cele doua locatii, ca el a trimis banii deja, ceea ce este o minciuna sfruntata intrucat ambele locatii sunt puse la dispozitie gratuit pt aceste sejururi, am aflat ulterior de la cei din Tenerife pt ca pana la urma ne-a restituit in rate 550 de euro dupa tel si inistente ba culmea o devenit atat de nesimntit incat nici sa raspunda la tel nu o mai binevoit.,din august pana in octombrie mi-a tot restituit suma inapoi, s-a folosit de banii mei si cica mi-a facut favoare de a merge musai in Tenerife ca altfel pierdeam jumatate din bani, garantadu-mi o cazare gen cea din prezentare si conditii de min 4 stele conform contractului, o mare minciuna si aici intrucat ajuns in Tenerife nu tzin cont de cele promise de cei din ro, ce stele???? min 4 stele conf. ctr, la ei nici nu exista stele iar caliatea hotelui unde am fost cazati nu depasea 3 stele si oricum te cazeaza unde au liber si unde vor ei spunand ca proprietari au prioritate si daca nu ne convine ...zburati in Ro :).Concluzia dupa aceasta vacanta oameni buni Tenerife merita vazut este absolut superb ce este acolo, insa fugiti de transilvania vison, imi pare rau ca oamenii vor merge la prezentare si abia ca si noi vor afla si cauta informatii despre promisiunle facute si incalcate de aceasta firma, poate o cautare a numelui v-a scoate la iveala prb. avute de alti si vor deveni precauti, lucru ce noi nu am facut.Am vazut oameni din tara din zona Constanta plangand in legatura cu cazarea oferite, noi fiind norocosi se pare fiind cazati la 3 stele fata de ei cu o stea jumate cu insecte prin camere si mizerie de parca ar fi fost ultimi oameni si nu meritau o cazare pe masura, am fost cu toti la dispozitia celor de la Regency. Unde ii corectidudinea si onestitatea dl anonim? ce nu ti-ai publicat numele si o adresa de mail daca tu stii si visezi ca exista cai verzi pe pereti vanduti de transilvania?Poate sustinatori firmei vor zice ca e vina noastra ca am semnat si platit orbeste, insa a-ti facut reclama inselatoare domnilor si la toate agentiile de turism din tara asta si nu, numai penalitate ptr denuntarea(anulare) ctr. este un procent de bun simnt si nu de 50%, nu este asta o bataie de joc?(onestitate auzi la el nu meriti nici macar sa scuip pe tine) pentru doua zile cat o fost valabil contractul un motiv in plus ca nu am ocupat locul nimanui nu era mare inghesuila si locurile nu erau limitate deci nu incurcasem pe nimeni cu exceptia noastra culmea!!!!
Pt cei care vor sa ii dea in judecata ve-ti pierde procesul ptr ca contractul e facut sa ii dea castig de cauza lui si va ve-ti alege numa cu jumatate de suma, am consultat 3 avocati ca tare as fi vrut sa ma rafui cu acest om fara bun simnt, in fata banilor bunul simnt paleste la acest om.
Va doresc vacante de vis asa cum vi le imaginati si sa speram ca dupa atatea nemultumiri dl zaharia v-a avea mustrari si va fi sincer in ceea ce face si spune s-au se va gasi unu care o sa ii stalceasca fata de mare mincinos!!!

Sper sa imi publicati acest comentariu in intregime, va rog foarte mult!! este pentru binele viitoarelor victime!

Stelian Muscalu spunea...

ma bucur sa vad ca exista reactii. Insa vreau s afac o precizare eu nu am platit nicio suma catre acest sistem de vanzare de vacante... fiindca nu mi-a placut sistemul. PUTZEA. Oricum mare grija pe viitor