miercuri, 2 martie 2011

Audienta ... In premiera


Performera serii de 1 MARTIE de la Antena3 a fost emisiunea “In premiera cu Carmen Avram”. In intervalul orar de difuzare a emisiunii, 21:59 – 23:14, datele de audienta calculate pentru publicul din mediul urban, cu varsta de peste 18 ani, situeaza Antena 3 pe primul loc cu o medie de rating de 5.6% si o cota de piata de 13,4%, urmatoarele clasate fiind Antena 1 cu rating mediu de 5,1% si 12,3.% cota de piata, si Pro Tv cu 4,4% rating si 10,6 % cota de piata.Minutul cu cea mai mare audienta, de 7,3% rating (742.000 telespectatori) si 15,3% cota de piata, a fost inregistrat la orele 22:07, cand era difuzat materialul despre aurul neexploatat al Romaniei. Din punct de vedere al telespectatorilor care au vizionat cel putin un minut productia "In premiera" in acest interval, Antena 3 a atins un numar de 1.408.600 romani din mediul urban.
SURSA - antena3

11 comentarii:

Darael spunea...

Eu m-am uitat si, sincer sa fiu, nu inteleg de ce a fost necesar sa dispara Reporter Special ca sa apara aceasta emisiune. Oare in spate sta faptul ca Vlad ii supara pe multi cu reportajele promvate ?

Cat despre continut, nu am rezistat decat pana la reportajul cu tiganii. Pur si simplu nu mai suport sa mai vad inca o emisiune cu ei, despre ei, si cu personaje tigani. Efectiv oriunde mut, pe orice post dau de tigani si tiganisme.

Cu permisiunea tuturor, am sa urmaresc in continuare NG si Discovery.

Stelian Muscalu spunea...

DARA - aici sunt mai multe precizari de facut. Parerea mea ca noul produs aduce f mult cu RS doar ca este mai lucrat.
Nu sunt in asrntimentul tau in privinta reportajului cu tiganii. Nici eu nu pot sa-i sufar si pot spune ca incet dar sigur incep sa dezvolt o fobie la adresa lor... dar, caci intotdeauna exista un dar... reportajul de aseara a fost o opera de arta din toate punctele de vedere... de la atext la ambiante, de la idee la imagine.

Mai departe ce sa-ti spun... ma da-le o sansa... duminica de la ora 21:00 :-)

Stelian Saceanu spunea...

Nota 10 cu felicitari pt emisiunea In Premiera ,ma inchin in fata acestor oameni care isi fac meseria ca niste adevarati profesionisti.

Stelian Muscalu spunea...

Tizule iti multumim pentru felicitari... si te asteptam in fiecare duminica de la ora 21:00 pe Antena 3

Petrisor spunea...

Da, emisiunea "In premiera" merita tot respectul ca si cei ce o fac. cred ca nu s-a mai facut asa ceva in ultimii ani. Felicitari Antena 3

Stelian Muscalu spunea...

PETRISOR - multumim. Am primit un suflu nou de la Carmen Avram, am perfectionat ceea ce deja faceam cu ajutorul lui Cosmin Silistraru producatorul emisiunii si am impachetat cat am putut de bine cu ajutor editorilor Sebi si Zsolt. Rezultatul l-ati vazut deja. Va asteptam duminica de la ora 21... sa vedeti emisiunea... In premiera

Darael spunea...

Ce sa spun Stelian ?
Eu sa le dau o sansa ? Eu ?

Mi-ar place sa iti spun mai multe, dar nu e nici locul, nici timpul. Poate intr-o zi am sa iti scriu un mail despre acest subiect. O sa stim doar noi si securistii care ne citesc ;)

Stelian Muscalu spunea...

DARA - iti dai seama ca eu ca om implicat in acest proiect vad lucrurile un pic altfel. Aici sunt cativa oameni f buni care stiu si televiziune dar si jurnalism... doar la ei m-am gandit atunci cand am spus ca merita o sansa

sandman spunea...

Emisiunea lui Petreanu n-a fost niciodata promovata atit de obsesiv ca In Premiera. Iar eu ramin fan Petreanu.

sandman spunea...

Emisiunea lui Petreanu n-a fost niciodata promovata atit de obsesiv ca In Premiera. Iar eu ramin fan Petreanu.

Stelian Muscalu spunea...

Eu as spune si mai simplu... emisiunea lu' Petreanu nu a fost promovata. Punct :-))