luni, 20 iunie 2011

Cheile Cibinului - un vis spulberat

... si eu ca toata lumea ma pregatesc de vacanta. Anul acesta avand un pui de om in familie, coroborat si cu situatia economica incerta din Grecia si criza despre care nu stim inca daca a plecat sau nu din Romania ne-am decis, noi familia Muscalu, sa sutinem economia nationala printr-o investitie in turismul intern. Am cautat pe internet si in cele din urma am gasit aceasta locatie http://www.cheilecibinului.ro/. Aparent un loc linistit, cu multa verdeata si manacare naturala asa cum se lauda proprietarii pe site... parea locul ideal. Am luat legatura cu "stapanii locului" am stabilit perioada de vacanta si ca sa fie tot tacamul, domnii de la Cheile Cibinului, ne-au cerut si un avans nu de 10% cum este uzual ci de 30%. Noi stiind ca nu vrem sa dam tepe am platit chiar 30% din valoarea calculata a pachetului de vacanta. Ne-am creat asteptari, iluzii, vise. Dupa 2 saptamani de la plata avansului si cu doar doua saptamani inainte de concediu aprobat primesc un telefon in care mi se spune ca intelegerea a cazut din cauza unor probleme (fara sa primesc detalii)... In incheierea discutiei oamenii isi cer scuze, si culmea, imi spun ca ma mai asteapta pe la ei.. AM ramas fix ca-n corcodus. Nu-mi venea sa cred ce-mi aud urechile. Cert este ca nici pana astazi nu mi-am primit banii de avans inapoi. Astazi insa am sa iau legatura ca cateva dintre institutiile statului abilitate sa rezolve astfel de probleme. Lasand in urma problema mea incep sa inteleg de ce fuge lumea de turismul romanesc. Initial am crezut ca vorbim de un snobism specific poporului nostru... dar nu, aici este vorba strict de instinctul de conservare ...

Bun astazi, 14.12.2011, am primit un telefon din partea proprietarilor Cheilor Cibinului, acestia rugandu-ma sa vin cu o serie de completari vis a vis de sincopa produsa asta vara.
Prin urmare astazi am primit umratoarea explicatie: in momentul in care eu ar fi trebuit sa merg in vacanta, in locul deja indicat, acolo existau o serie de probleme cu hidrocentrala. Daca nu as fi fost anuntat riscam sa ajung intr-un loc in care nu ar fi existat energie electrica si apa potabila in mod curent. Asta este explicatia pe care am primit-o si pe care m-am angajat sa o postez.
Ca sa fiu corect pana la capat, banii mi-au fost restituiti ulterior evident fara alte clauze. Mai departe nu am sa mai fiu atat de radical, mi-a mai trecut supararea, incat sa spun NU Cheilor Cibinului... ci am sa las povestioara asta aici... iar dvs sa alegeti functie de informatiile pe care le veti mai gasi in piata.

Concediu placut :-)

PS - pentru o imagine cat mai clara iata si mesajul primit pe email

"Va scriu in legatura cu feedbackul postat pe blogul dumneavoastra, legat de Complexul Turistic Cheile Cibinului, cu rugamintea de a prezenta situatia cat mai clar si anume motivele pentru care a trebuit sa anulam rezervarea dumneavoastra (o defectiune tehnica la microhidrocentrala proprie, fapt ce a impiedicat alimentarea cu energie electrica pentru complexul turistic Cheile Cibinului in perioada iulie 2011) si faptul ca am incercat sa va lansam o invitatie pentru o alta data, data pana la care noi urma sa remediem problemele tehnice aparute. Cu privire la returnarea sumei de bani platita in avans acest lucru s-a intamplat in perioada imediat urmatoare .

Va inteleg revolta cu privire la industria ospitalitatii din Romania, dar am rugamintea de a nu discredita una dintre locatiile turistice care incearca sa-si respecte clientul prin servicii de cazare si alimentatie la cele mai inalte standarde (dovada stau feedback-urile primite de la oaspetii complexului nostru).

Sper ca o vizita in complexul turistic Cheile Cibinului sa va lamureasca ca acel incident nu a fost unul care sa merite sa spuneti “NU” Cheilor Cibinului, ci mai degraba a fost o atitudine corecta de a nu va aduce intr-o locatie care la acel moment nu dispunea de conditii optime de cazare.

Cu consideratie,

Roxana Trif

Manager
"

Darael spunea...

Intr-o zi cu soare, dupa multa suferinta (necesara ca sa nu uiti niciodata) o sa intelegi ca trebuie sa investesti nu intr-o vacanta, ci intr-o plecare DEFINITIVA din tara aceasta.

Singura intrebare pertinenta este cand ai sa intelegi.

Stelian Muscalu spunea...

Dara... fuga din tara nu ar fi un gest de slabiciune?

Darael spunea...

Ce inseamna "slabiciune" ? In aceasta situatie nu e vorba de slabiciune. O sa ai nevoie de muuuulta tarie ca sa razbesti dincolo.

Un maestru aikido dovedeste slabiciune cand nu se bate cu un dobitoc care il bazaie non stop ?

Revenind la analize seci, facute fara emotii, e clar ca in urmatorii 10 sau 20 de ani nimic nu se va schimba aici. Poate o sa scapam de dictator, dar altceva slabe sanse sa vedem..... priveste calitatea invatamantului si o sa vezi viitorul tarii.

Fa lista cu ce ai vrea sa ai pentru tine si pentru urmasi si vezi daca o sa ai acces la ce doresti. E super simplu sa vezi tendintele.

Eu va urez spor la facut bagaje. In 6 luni daca esti hotarat gasesti casa, loc de munca si tot ce ai nevoie ca sa te stabilesti intr-o tara decenta.

Sfat: primul lucru, fa o lista cu cunoscutii plecati si apeleaza la ei pentru sfaturi, loc de munca si descrierea vietii de acolo. Asa o sa stii unde o sa te simti mai bine. Acest sfat nu costa nimic sa il aplici si o sa fie o experienta interesanta pentru tine si jumatatea ta.....

Succes !

PS> Daca te mai gandesti, vezi ca securistul schimba constitutia DOAR ca sa mai prinda 2 mandate prin frauda.... nu se stie cat timp occidentul o sa tina granitele deschise pentru noi.

R spunea...

de ce iti trebuie "bilet" platit in avans?
n-a functionat cum trebuie vacanta cu "nu stim exact unde mergem si nu stim cum si unde vom manca"?
si pentru siguranta de care aveti nevoie pentru PiciMici merge si cu recomandari. nici atunci nu e nevoie de avans si alte mizerii

Stelian Muscalu spunea...

R - asta era ideea... nu pot merge la intamplare cand sunt cu bebelu' dupa mine... acum eu spun ca orice rau e spre bine... am gasit un loc si mai fain

Dara - ma inspaimanti... sper sincer sa te inseli

R spunea...

dar la Albac ati putea merge :)

R - Am gasit uite aici - http://www.cazarebicaz.ro/contact-pensiunea-teo.html

eu am facut niste anchete cu taierea padurilor prin zonele alea si stiu ca sunt niste peisaje superbe

Anonim spunea...

va multumim pentru aceasta informatie. Am fi vrut sa mergem in zona, numai ca acum cantarim de doua ori daca Mergem la Cheile Cibinului. O sa incercam sa ne asiguram ca nu patim si noi la fel

Presupunand ca motivul cu energia ar fi cel real......daca managerul complexului ar fi avut habar de turism mai mult decat pretinde atunci fara nici cea mai mica ezitare ar fi trebuit sa ofere mai multe explicatii si o contraoferta prin care sa ofere o gratuitate sau o reducere.....insa lacomia si vanitatea sunt 2 dintre trasaturile multor "antreprenori" romani....dincolo de asta pot spune ca zona marginimii este un loc de vizitat in Romania

Unknown spunea...

Buna ziua,
In primul rand doresc sa spun ca imi pare rau pentru situatia creeata, legat de contramandarea concediului Dvs.
Noua conducere a complexului va asigura ca astfel de evenimente nu se vor repeta.
Va rugam sa intelegeti ca locatia noastra isi produce singura energia si de aceea a intervenit aceasta problema. Acum am suplimentat sursele si avem variante pentru a evita aceste situatii.

Popescu Dan
PR Manager
Cheile Cibinului

Anonim spunea...

Mda, si eu am avut o experienta neplacuta legata de acest loc dar din cauza personalului angajat care, pot spune, se incadreaza cu brio in marea categorie a hotilor din tara noastra. Am ales aceasta locatie crezand ca in zona respectiva, aredeleni fiind, oamenii sunt mai corecti... Pacat, pentru ca locatia este superba... la finalul sejurului, dupa 2 zile superbe, au trebuit sa dea cu bata in balta si sa-mi ceara ceea ce n-am consumat! Si cu tupeu... Daca ajungeti acolo va trebui sa fiti cu ochii in patru (ca de altfel in majoritatea locatiilor).

PASTE 2013 ratat ,pierdut sau cum vreti voi .Locatie de vis cu servicii de cea mai proasta factura ,mizerie si personal Fara calificare ,masa de paste a fost oribila si fara nici o pregatire , concluzia : duminica Pastelui am petrecut-o pe drum spre casa EVITATI LOCATIA SA NU VA STRICATI CONCEDIUL !!!!!!!

Unknown spunea...

Ce atata tragedie? Cand pleci in vacanta te duci undeva, te cazezi unde gasesti loc, nu platesti avans, ce rost are? Pe de alta parte si patronii pensiunii puteau sa-i comunice clientului ce s-a intamplat cu curentul, apa si sa-i ofere o alternativa, nu sa-i anuleze cazarea fara sa-i spuna motivul. Niste fraieri.

Anonim spunea...

Ce pot sa spun este ca nu am ajuns la Complexul Cheile Cibinului desi mi-as fi dorit. Din ce stiu eu, este o firma care organizeaza tabere pentru copii si inchiriaza tot complexul. Costurile taberei sunt cele mai mari din tara si sunt organizate de un cuplu din Sibiu, care zic ca sunt fosti sportivi. Firma se numeste MountXride

Salut,
am avut si eu o experienta foarte neplacuta vara aceasta: mancare putina, foarte proasta, apa de la robinet murdara, bere expirata, servire la masa de toata jena, peisaj frumos si doar atat. Nu recomand nimanui complex cheile Cibinului.
Bogdan

Buna ziua.
Eu am fost la Cheile Cibinului de Valentines Day si totul a fost fantastic!! In camera am gasit trandafiri si bombonele ( un gest simpu si frumos ). Cred ca au schimbat personalul si conducerea,,, dar totul a fost minunat. Ospatarii au fost primitori, iar preparatele foarte gustoase!!
A fost prima data cand am ales aceasta locatie dar cu siguranta o mai aleg cu bucurie!!!

Anonim spunea...

De obicei cand merg in vacanta caut pareri despre locatia respectiva, asa am facut si in cazul de fata... Am cautat si am citit doar impresii proaste si experiente neplacute traite de alti oameni la Cheile Cibinului. Initial am zis ca nu merg, dar o colega de-a sotiei mele care a mai fost acolo ne-a povestit ca ea merge de 4 ani in aceasta locatie si de fiecare data vine foarte multumita si relaxata!!!
Drept urmare am decis sa mergem si noi,,, zis si facut.... Am ajuns ce-i drept putin mai greu ca drumul era de munte si eu aveam o masina sport foarte joasa dar cand am ajuns am crezut ca am cazut in rai,,, o experienta extraordinara,, aer foarte curat si priveliste minunata!!. Mancarea foarte buna,, personalul amabil si de ajutor,, de cate ori doream ceva mai special personalul se oferea sa-mi aduca chiar daca trebuiau sa mearga pana in Sibiu,,
Ce sa mai zic.... Dupa vpacanta asta m-am hotarat sa nu mai bag in seama toate comentariile aiurea si sa intreb oameni care au mai fost dar pe care ii cunosc personal!!! Un concediu placut,, relaxant si cu o incarcatura pozitiva maxima!!! Recomand cu toata inima celor care doresc un concediu placut,, relaxant si sanatos!!

Stelian Muscalu spunea...

In primul rand ma bucur ca ati avut o experienta interesanta si un concediu placut. Cat despre acele comentarii "aiurea" lasati ma, va rog sa fiu rezervat. Si eu mi-am dorit un concediu la fel de placut ca cel pe care l-ati petrecut dvs din pacate nu am avut aceasta oportunitate... desi am platit in avans pentru ea.
Prin urmare cred ca era normal sa informez oamenii despre ce s-a intamplat acolo. Mai departe fiecare ia propria decizie legata de acel loc.