Va promiteam o revenire pe marginea subiectului time sharing. Pana la urma cum deosebim o firma cu bune intentii de o firma care incearca o teapa in masa. Raspunsul trebuie sa fie unul de bun simt. In primul rand locul unde se desfasoara campaniile de recrutare - daca vorbim doar de un hotel acest lucru POATE sa nasca semne de intrebare. Trebuie sa aflati si eventual sa vizitati sediul central al firmei care va v-a promite marea cu sare. Apoi modul de prezentare al produsului. Daca totul se face la gramada, cu muzica menita sa va spele creierii, cu documente ambigue (vezi contractele in care nu se precizeaza resortul la care urmeaza sa fiti cazati, perioada de deplasare, posibilitatea returnarii banilor) atunci este clar ca trebuie sa aveti mare grija in ce "investiti" banii.
Prin urmare, nu cred ca trebuie sa plecam din start de la premisa ca toate firmele care actioneaza pe aceasta nisa a turismului dau teapa... insa daca apar elemente specifice atunci e bine sa aveti puterea sa va retrageti elegant din pseudo afacerea time sharing
Un comentariu:
Din pacate numai din astia sunt in piata
Trimiteți un comentariu