sâmbătă, 20 martie 2010

Mamaia, perla litoralului Românesc?

Ministerul Turismului cheltuieşte 100.000 de euro pentru broşuri realizate de turoperatorul german TUI, fără a şti exact ce vor conţine acestea şi nici care este costul realizării lor.
TUI a pus si o serie de conditii ca sa vina in Romania:
prima dintre acestea era funcţionalitatea litoralului într-un sezon bine definit, care să înceapă cel mai târziu pe data de 15 mai şi să se încheie pe 15 septembrie. A doua condiţie se referea la necesitatea unor zboruri directe între oraşele din Germania şi Constanţa, la preţuri "competitive". A treia condiţie a TUI a fost ca tarifele hotelurilor de pe litoralul românesc să scadă în contextul crizei economice, la fel cum s-a întâmplat în Bulgaria, de exemplu. În fine, TUI a mai solicitat începerea unor campanii de marketing comune, pentru o mai bună promovare a destinaţiei România.

Toata povestea asta nu face decat sa ma amuze. Este clar ca romanii nu stiu sa faca turism. Am fost astazi pe litoral, la Mamaia, statiunea despre care se spune ca este perla litoralului romanesc. In urma aranjamentelor cu TUI-ul ma asteptam sa fie forfota, nebunie, reparatii, curatenie, fiindca intr-o luna de zile se deschide sezonul. Ei pe naiba... batea vantul si la propriu si la figurat. Iata ce am gasit in Mamaia










Un comentariu:

Anonim spunea...

Specific romaneste