vineri, 18 iunie 2010

Aparatele de aer conditionat de la ASTON - bine de evitat


Nici nu stiu cum sa mai incep scrierile mele. Deja cred ca stie toata lumea ca m-am mutat intr-un apartament nou. Apartamentul a venit echipat cu aparatele de aer conditionat. Eu m-am mutat asta toamna, atunci am verificat aparatele care suflau destul de puternic... nu am mai luat in calcul si ce suflau. Au trecut lunile, a venit caldura si am dat drumul la aerul conditionat. Sufla si acum... insa sufla aerul din casa, asa cum spunea un vecin era doar un ventilator cu un consum energetic enorm. Nu mai spun ca firma care administreaza complexul, in speta Quadra Place Management m-a lasat cu ochii in soare si la propriu si la figurat. Trecand peste acest episod extrem de neplacut, incep sa dau telefoane la firma service Aston Romania. Sun saptamana trecuta intr-o vineri si sunt programat vinerea urmatoare... prin urmare am indurat acele calduri de 40 de grade fara aparatul de aer conditionat. Ca un om bine infipt in realitatile dambovitene, joi, cu o zi inainte sa-mi vina echipa de service, dau un telefon sa stabilesc o ora. Batem in cuie ora 10, ca sa pot ulterior ajunge la job. Astept astazi, se face 10, 10 jumate, 11... nu apare nimeni. Sun la Aston, ce credeti, mi se spune de acolo ca inaintea mea a fost un client care a avut probleme mai grave decat se asteptau ei si din cauza asta pana la ora 14 nu poate ajunge nimeni. Fratilor nu dati si voi un telefon, nu anuntati...
As fi tentat sa spun ca este incredibil ce se intampla, insa cred ca ar fi fost incredibil daca echipa ar fi sunat la usa la ora 10.
Prin urmare e bine sa evitati colaborarea cu aceasta firma.

8 comentarii:

Adrian spunea...

Pe mine m-au amenintat la telefon ca-mi inputa drumul pana acasa 20 de euro daca se intampla sa nu am nimic la aparat. Pai eu ii chemam degeaba?

Stelian Muscalu spunea...

Ei iaca ... nu sunt singurul

Servicii Aer Conditionat spunea...

Aveti dreptate in mare parte de cea ce vi sa intamplat, numai ca in domeniul instalatiilor frigorifice in perioada de vara este o totala nebunie. Nu sunteti primul si nici ultimul care a patit asa ceva.
Pentru a evita acest lucru e bine ca o data pe an sau la 2 ani sa ii faceti o revizie tehnica inainte de sezonul canicular.( unele marci de aparate au scris in certificatul de garantie )

Adrian- orice firma de pe piata iti va spune acest lucru, este datoria lor de a va anunta preventiv de acest lucru, fiindca sunt foarte multe cazuri in care echipa de service ajunge la client si constata ca : nu au baterii la telecomanda, nu a setat corespunzator telecomanda, nu a verificat priza/siguranta din tablou si multe alte chestii banale dar des intalnite.
Rog sa nu aveti impresie ca iau partea cuiva, ci acesta este purul adevar.
P.S.: NU avem contract de colaborare cu aceasta firma, in caz de dubii.

pompe submersibile spunea...

Am auzit si ca sunt foarte neseriosi iar firma oricum e de proasta calitate,eu am un aer conditionat Nordstar 12000 btu clasa A si nu am avut probleme cu el, sunt foarte eficiente. Daca doriti sa vedeti mai multe modele intrati pe einstal.ro

Kesmet A spunea...

Nici nu am auzit pana acum de aceasta firma, dar e bine de retinut pentru a fi evitata :)

Sagex spunea...

Un sfat foarte bun, e bine de retinut :)

doinastela spunea...

..de aceea mai bine montai un aparat Panasonic sau Daikin
http://www.ivp.ro/aer-conditionat/

Adrian spunea...

Asa cum a spus si "Servicii Aer Conditionat" este o adevarata nebunie ce se intampla vara cu montaj/service aer conditionat. Insa orice firma care isi respecta clientii ar trebuii sa anunte cand apar probleme in programul echipelor.

Adrian,
www.prompt-service.ro